Mainospalkki

Suomen ensimmäinen Super-Scania on 560 S

Sähköposti Tulosta PDF

Scania 560 S oli kuormattu 50-tonniseksi. Kokkolassa oli liukasta.

Scanian uutta moottoria, jossa ei ole linkoa, pääsivät asiakkaat kokeilemaan tien päällä jo talvella.
 

Kohti suuria nosturiseikkailuja

Sähköposti Tulosta PDF

Kurkolinen FM Volvo nostotöissä.

Yrittäjyyteen ei lähdetty hullunrohkein satsauksin. Tavoitteena on kasvaa suuremmaksi nosturiautofirmaksi hillitysti.
 

Täyssähköiset MAN-kuormurit tuotantoon kahden vuoden päästä

Sähköposti Tulosta PDF

MAN esitteli lähellä tuotantoautoa olevan sähköisen prototyypin helmikuussa Nürnbergissä.

MAN kertoi huomisen voimalinjoistaan. Samalla esiteltiin sähkörekkaveturin prototyyppi. Vety tulee ennakoitua myöhemmin.
 

Akkukorjaamoiden paluu

Sähköposti Tulosta PDF

Volvon sähkökuorma-auton akku.

Sähköauton akun vaihto maksaa kymmeniä tuhansia. Halvemmalla päästään, kunvaihdetaan heikot kennot.
 

Ajolinja aloittaa Uptime-palvelujen juttusarjan

Sähköposti Tulosta PDF

Jätti-Vehossa Vantaan Vehkalassa kaksi henkilöä hoitaa 1 000 auton Uptime-seurantaa.

Automerkit lupaavat 100 % käyttöastetta, johon pyritään ennakoivalla kunnossapidolla. Tutustumme joka merkin palveluihin.
 


Sivu 7 / 27
Lue uusimmasta numerosta

LIMOUSINE
Pedersörestä tulee Suomen komeimmat karjan- kuljettimet, joissa on mukana paljon P. Björkin omaa työtä. Limousinen maalaus on totutusti Sjöblomilta..

POHJOLAN HCT-REKAT
Ruotsissa pisin HCT-yhdistelmä tulee olemaan
B-triple. Siellä moduuli- järjestelmään tukeutuminen saa kritiikkiä.


Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 05.12.2022 00:16 ]
feed-image Feed Entries


Mainospalkki