Mainospalkki

Ajolinja käräytti

Sähköposti Tulosta PDF

Suunniteltua kettukuljetusta käsiteltiin laajasti mediassa. Kuvissa Vasabladetin ja Yleisradion uutisointia.
 
2 500 siitoskettua piti viedä Kokkolasta Helsinki-Vantaan lentoasemalle liettualaisrekoilla. Kuljetus olisi ollut laitonta kabotaasia, koska autot tulivat Suomeen tyhjinä. Ajolinja antoi vinkin asiasta viranomaisille ja kuljetus kaatui kabotaasisääntöihin.
 

Finavialta täystyrmäys

Sähköposti Tulosta PDF

Vuosaaren rekkaparkki oli täynnä vuosi sitten eräänä syksyisenä yönä.

Vantaan logistiikkakeskittymän rekkaparkki on vastatuulessa. Miksei rekkaparkit sitten etene? No kun maanomistajat ovat nihkeitä.

Kuljettajajärjestö Rahtarit ry sekä Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry ovat pitäneet esillä yli 20 vuotta Uudenmaan puutteellista taukopaikkatarjontaa ammattikuljettajille. Kuljetusalan sidosryhmiltä ja toimijoilta tulee edelleen viestiä, että pikainen ratkaisu pitäisi saada aikaan.
 


Sivu 9 / 9
Lue uusimmasta numerosta

V8-SCANIA TIENPÄÄLLÄ
Sen moottorin ääntä ei ole eristetty. Sen veto näkyy suurena keskinopeutena. Sellainen on maailman tehokkain dieselkuorma-auto.

A2B FINLAND
Helsinkiläisen jakeluyrityksen ympäristöasiat eivät ole jääneet pelkiksi puheiksi. Kaikki 50 jakeluautoa kulkevat hiilineutraalisti.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 25.11.2020 15:28 ]
feed-image Feed Entries