![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2023/523/tulli_1.jpg)
Hannu Mäkinen on ollut neljä vuotta Tullin pääjohtajana. Sitä ennen hän oli valtiovarainministeriössä budjettipäällikkönä.
Tullin pääjohtaja Hannu Mäkinen totesi Ajolinjalle, ettäSuomi on tullivalvonnassa kunnianhimoisempi kuin monet muut EU-maat. Parhaan tuloksen saavuttamiseen tarvittaisiin uusinta teknologiaa.
Lue lisää... Kommentoi
Pihlapuro toi armeijan Mersut Hangosta
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2023/423/pihlapuro_1.jpg)
Vetoauto R590 on vuoden vanha, saksalaisen FMS Fahrzeugbaun valmistama perävaunu 2,5-vuotias.
Hankolainen Jari Pihlapuro, 61, on Suomen kokeneimpia autonkuljetusrekan kuljettajia. Ajoura alkoi jo ennen ajokorttia.
Salassa ei pysty kulkemaan
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2023/423/ristimaa_1.jpg)
Pasi Miilumäki on ollut luottamuksen arvoinen. Iceman on pysynyt uudenveroisena.
Räikkös-Scaniaa ei käytetä harjakoneessa, jottei lakkapinta harmaannu. Ylläpito vaatii aikaa, tuloksena on edelleen uudenveroinen näyttelykalu.
Mahdottoman iso
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2023/423/daf_1.jpg)
Heinon Autonsiirtopalvelun liikkuva pesupalvelu pesi Tahvon ennen kuin auto vietiin KR Trucksille varusteluun ja asiakkaalle nähtäväksi.
Turkulainen Näkyvä Group hankki Kaupe-korisen XF-DAFin. Joni Koski oli tutustumassa uuteen rahtiautoonsa Lempäälässä.
Kuljetusyrittäjä Teemu Vaparanta Koskelta
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2023/423/vaparanta_1.jpg)
Tulevaisuudessa olisi tarkoitus uusia kalustoa, kuljetusyrittäjä Teemu Vaparanta kertoo.
Teemu Vaparanta on kolmannen sukupolven nuori yrittäjä, yhtiökumppanina Kyöstiisä. Rekkakortti tuli toisena vuotena ammattikoulusta.