Ajolinjan kesänumero iskee voimalla kuljetusyrittäjän arkeen

Sähköposti Tulosta PDF


Ajolinja ilmestyy heinäkuun alussa vahvalla sisällöllä. Autovarustelu päällirakenteineen ja perävaunuineen on vahvasti esillä.
 
Tarkkalan Kuljetus Riihimäeltä on vahva hakekuljetusten ammattilainen, joka laajentui juuri yritysostolla. Käytiin myös katsomassa Tarkkalan hovihankkijalla I. Laurellilla, miten hakekorit valmistuvat. Esillä on myös Tarkkalan alihankkijan MJM Kuljetuksen näyttävä hakeyhdistelmä.
 

Kiiltävää keulalle

Sähköposti Tulosta PDF

Kuljetus- ja maanrakennusliike Toivolan Actros-Mersun katolle asennettiin Lazer Triple-R 1000 ja keulaan Lazer Evo-lisävalot. Plus auton väriin maalatut rosterit päälle. Kuvassa Valtteri Toivola (vas.) ja Ilpo Eskola.

Kiiltäviä ja maalattuja. Räätälöityjä ja vakiomalleja. Rosterivarusteiden ja lisävalojen osaaja RST-Steel kuuntelee asiakkaitten toiveita.
 

Lahman Albiino-Volvo

Sähköposti Tulosta PDF

Volvo FH25 Edition 750 ja ESAPE-perävaunu. 76-tonninen yhdistelmä säätyy jopa 34-metriseksi. Volvossa on irrotettava 20 tm Palfinger 20002.

Urjalan Lahmat rakensivat monipuolisen HCT-yhdistelmän, joka pitenee tarvittaessa 34-metriseksi. Vetoauto on FH25 Edition juhlamalli, jota seuraa 6-akselinen lavettikärry.
 

Kestääkö vetokytkin?

Sähköposti Tulosta PDF

Savonlinnalaisen Kari Malmstedtin HCT-junassa on kokonaispainoa 92 tonnia. Vetokytkimenä on järein VBG:n dollykytkin, vaikkei dollya olekaan. Tämän vetokytkimen D-arvo on 285 kN.

Vetopalkki. Vetokytkin. Vetosilmukka. Aisa. Ne ovat kaikki turvalaitteita, joiden valinnassa ei sovi olla leväperäinen. Ja huoltaakin niitä pitää. Vetolaitteen kuormitusarvoon myös vaikuttaa muukin kuin massat. Ajolinja kertoo nyt tarvittavat tiedot, jotta voit vetää perävaunua ilman vetolaitehuolia.
 

Asfalttisoturi

Sähköposti Tulosta PDF

Route 66 Scania R580 kuljettaa asfalttia Ruotsissa Norrköpingin ympäristössä. Auton omistaa Sofie Anderssonin DMS Entreprenad AB.

Aina tien päällä olevan ruotsalaisen Route 66-Scanian kuljettaja kehuu ajokkinsa CMT-lavoja.
 


Sivu 2 / 6
Lue uusimmasta numerosta

KAKKOSKOTI
Keravalainen omistajakuljettaja Mika Simo uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.

SUOMEN AINOA
NOKKA-IVECO

Se on jutun paikka, kun kohdalle osuu nokalla varustettu eurooppalainen 2000-luvulla valmistettu raskas kuorma-auto.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 12.08.2020 12:41 ]
feed-image Feed Entries