Kunnossapidon totuuksia

Sähköposti Tulosta PDF

Vuodenvaihteessa Maanrakennus Keräsellä kiinnostuneita ostajia odotti kolme sora-autoksi muunnettua Sisu Polar CK16M -autoa. Vuosimallien 2015-16 autot olivat varsin samankaltaisia, telivetoisia ja perusakseliväliltään joko 3 350 tai 3 450 mm. Runkoa on lyhennetty telin takaa.

Erinomaista työkalumerkkiä ei helpolla pysty vaihtamaan parempaan. Toisekseen hetki tuumailua voi säästää moottorivauriolta. Keräsellä on Suomen suurin Sisu-laivasto.
 

Helppo askel sähköisyyteen

Sähköposti Tulosta PDF

Canteria on mennyt vuosittain kilpiin noin 25. Muutama on tilattu sähköisenä, mm. kappaletavarajakoon ja kalanajoon.

Vanha tuttu Canter sähköisellä suoravedolla tarjoaa ihan hyvän kantavuuden eikä latauskaan vaadi ihmelaitteita. Fuso eCanter 7C18:sta voi helposti lähteä huruuttamaan kohti uutta.
 

Päällirakenne USA:sta, yksityiskohtia Kajaanista

Sähköposti Tulosta PDF

Siistiä autoa kehtaa käyttää rekkanäyttelyissäkin, kuten Iso-Syöte Truck Weekendissä. 14,2-litrainen V8 on 460 hevosvoimainen. Edessä on 400 kilon lyijypaino.

Hinausautoa ajava Heikki Grönberg on mestari keksimään uutta käyttöä tarpeettomaksi käyneille satunnaisille osille.
 

Sundgrenin hakeautot Keski-Ruotsista

Sähköposti Tulosta PDF

Sundgrenin porukkaa Härmässä eli Viktor Nyman (vas.), Christian Wallman, David Ohlsson, Simon Norgren, Johan Sjödin ja Rickard Svan.

Suomen ja Ruotsin rekkanäyttelyt tekevät yhteistyötä. Siksi Sundgrenin Scaniat kävivät Härmässä.
 

Kullanvärinen käyntikortti

Sähköposti Tulosta PDF

Juhla-autossa on tarkasti Citroënin värikartan kultaa muistuttava värisävy. Haikara kiitää helmapellissä. Katu-uskottavuutta lisää RST-Steelin karjapuskuri.

Scanian ulkoasu antaa useita vihjeitä kuljetusyrityksen nimestä ja historiasta.
 


Sivu 3 / 39
Lue uusimmasta numerosta

ISTUVA HÄRKÄ
Kuljetus Ristimaan uudessa näyttävässä Scaniassa on huomioitu monikäyttöisyys ja kuljetustehokkuus. Poltto- ainesäästöä saadaan Super-rivikoneella.

HENNA RAHKONEN
Elämässä on hyvä olla varasuunnitelmia, sanoo ylivieskalainen maito- autonkuljettaja Henna Rahkonen.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 23.04.2024 06:55 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki