![](https://www.boy.fi/ajo/images/stories/2024/224/custom_1.jpg)
Ford Transit Custom Limited 320 L2 2.0 TDCi 170 hv A8 AWD.
Dieselvoimalinja elää vahvana uudessa Custom-Fordissa. Auto uusittiin ja se nousi pakumaailman kärkeen.
Lue lisää... Kommentoi
Tehdasvalmis nosturi-Scania
![](https://www.boy.fi/ajo/images/stories/2024/224/toivonen_1.jpg)
Scania P 410 ja 24-tonnimetrinen Palfinger.
Scanialla kuljetetaan teräsrakenteita pääosin omiin asennuskohteisiin. Auto liikkuu lähes joka päivä Pöytyän ja pääkaupunkiseudun välillä.
Lifthanger hakee rahoitusta toimitusten aloittamiseksi
![](https://www.boy.fi/ajo/images/stories/2024/224/lifthanger_1.jpg)
Oheisessa kuormassa on 22 kappaletta 500-kiloisia EUR-lavoja eli 11 tonnia. Ne purettiin prototyyppinostimella auton viereen kahteen riviin. Kuva on vuodelta 2022. Tuotantoon tuleva ”Muuli” kykenee Pertti Havaksen mukaan purkamaan kuorman kolmeen, kun yksittäinen lava paina enintään 1 000 kiloa.
Sähkökäyttöinen kuormatilan kattoon asennettava nostin on vuosien pilotoinnin kehittelyn jälkeen tuotantovalmis.
Käytetyt käy kaupaksi, uusien kokoa harkitaan tarkemmin
![](https://www.boy.fi/ajo/images/stories/2024/224/sct_1.jpg)
Palfingerin varustama Paldrive-nosturiauto. Alustana on Scania, nosturina 24-tonnimetrinen Palfinger.
Kappaletavaranostureihin keskittynyt lietolainen Scandinavian Crane Trucks tuntee alan markkinatilanteen. Kysytään siitä Mikko Seppälältä.
Latausahdistusta
![](https://www.boy.fi/ajo/images/stories/2024/124/transit_1.jpg)
E-Transitin maskin saa loistamaan sinistä LED-valoa.
Pakkaskelillä E-Transitin toimintamatka puolittuu ja akun lämmityksen puute pidentää pikalatausaikaa. Maantiereissuun meni tuplaten aikaa dieselautoon verrattuna.