A-tupla tien päällä

Sähköposti Tulosta PDF

Tankkaus työvuoron päätteeksi.

Kappaletavaraliikenteessä ovat yleistyneet rekkaveturin ja puoliperävaunun yhdistelmät dollylla kytkettynä. Sellaisella Ajolinjan avustaja kävi heittämässä keikan länsi- Suomessa.
 

Omapainoa alas

Sähköposti Tulosta PDF

Iveco T-Way.

Trakker oli maastohirmu, sen korvaaja T-Way ei jää jälkeen. Siihen on tarjolla nyt hienostuneempiakin ominaisuuksia.
 

Ninan kauppakassi

Sähköposti Tulosta PDF

Nina Kauppinen tekee kauppajakelua Pohjanmaalle noin 31-metrisellä yhdistelmällä. Perävaunu on 17-metrinen.

Nina Kauppinen ajaa 31-metristä täysperävaunuyhdistelmää. Välillä on ollut lunta puskuriin asti.
 

Kolmen polven 16-litraisia

Sähköposti Tulosta PDF

Paajasen pääasiallinen työkalu on vuoden 2018 Volvo FH16 750 Globetrotter. Kanttilamppu FH16 470 toimii apuautona kuormien viennissä. Ulkoisesti kehitys näkyy, mutta käytännössä Paajasen mukaan suurta eroa ei ole, jos vaihteistoa ei huomioida.

Anssi Paajasella on harvinainen Volvo-trio. Kanttilamppuinen FH16 häviää yllättävän vähän uudelle Volvo-mallille. Mutta F16 -malli alkaa olla jo eläkeläinen, sanoo savonlinnalaisyrittäjä.
 

Kasvanut otsa

Sähköposti Tulosta PDF

Korkeaohjaamoinenkin FM vaatii katolle ilmanohjaimen.

Helppo nousta hyttiin, jossa tilaa on entistä enemmän. Volvo FM460 Globetrotter 6x2 isolla hytillä tarjoaa laajat käyttömahdollisuudet.
 


Sivu 3 / 16
Lue uusimmasta numerosta

RISTIMAAN
ICEMAN-SCANIA

Räikkös-Scania saattaa tuoda Ristimaalle viidennen Nordic Trophy voiton – varsinkin, kun rakennettu perävaunukin on tulossa syksyllä.

AUVISEN UUSI SCANIA
Mika Auvinen kierrätti vanhaa ja teki uuden rekkahenkisen Scanian omaksi työajokikseen.
Keep On Truckin'!.


Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 16.09.2021 12:57 ]
feed-image Feed Entries