Mainospalkki

Paineantureita ei tarvita

Sähköposti Tulosta PDF

Maansiirtoauton renkaat ovat alttiina vaurioille. Kuvassa 5-akselinen TGS-MAN.

EEE Innovations on kehittänyt rengasseurannan CAN-väylätiedosta. Espoolaisyrityksen rengaspalvelu kertoo paineet ja kulutuspinnan alenemat, myös kovat iskut. Palvelu ei kata vielä perävaunuja.
 

"Kamerapeilejä en antaisi pois"

Sähköposti Tulosta PDF

Saarikalle Oy tuli Härmän näyttelyyn tuoreella Mersullaan. Näytillä oli toinenkin Kosken Autokuljetuksen ajossa oleva, Ri-Pe Transin Scania.

Vuoden yrittäjyyden jälkeen ilmajokelaisen omistajakuljettajan oli aika hankkia uusi auto. Se oli uusilla härpäkkeillä varusteltu Mercedes-Benz Actros 2653.
 

Kierrätystä, omaa tekoa

Sähköposti Tulosta PDF

Elokuussa ei ollut vielä kilpiä.

Mika Nukala on päällirakentanut kaksi R650-Scaniaa kustannustehokkaasti – itse. Ristimaa Customsin perusmaalaus antoi lopullisen näyttävyyden.
 

Keppiä, ei porkkanaa

Sähköposti Tulosta PDF


Tiestöön tuli vähän rahaa. Mutta muuten liikenne on enemmälti lypsykarjaa. Ohessa on budjettiesitys vuodelle 2021 ammattiliikenteen näkökulmasta.
 

Sähköllä höystetty

Sähköposti Tulosta PDF

HKK Kuljetuksen Sisu Polar Hybrid on ollut ajossa jo reilut puolitoista vuotta. Sisu esitteli hybridin vuoden 2017 Kuljetusmessuilla. Sisun mukaan dieselmoottoriseen verrattuna kulutus ja hiidioksidipäästöt ovat kymmenen prosenttia pienemmät.

Joonas Ranto on ajanut HKK Kuljetuksen Hydrid-Sisulla puolitoista vuotta. Dieselin ja sähkömoottorin kombinaatio on osoittautunut toimivaksi yhdistelmäksi.
 


Sivu 3 / 10
Lue uusimmasta numerosta

112 AUTOA!
Järvimäen autot liikkuvat etupäässä pääkaupunki- seudulla villkkaassa liikenteessä. Autoissa on turvavarusteita, joita ei muualla juuri näy.

KABOTAASIVALVONTA
Poliisi myöntää kabotaasivalvonnan vaikeuden, kun se on perustunut lähinnä CMR-rahtikirjoihin. Parempaa on luvassa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 21.01.2021 18:39 ]
feed-image Feed Entries