Mainospalkki

Nyt ketjuihin kuulumaton

Sähköposti Tulosta PDF

Lapin Kumi rantautui Vantaalle.

Lapin Kumi on Suomen suurin yksityinen rengasliike. Se on viime vuosina laajentunut kovasti, viimeksi Vantaalle.
 

Halvasta voi tulla kallis vakuutus

Sähköposti Tulosta PDF

Kertopalkit lähtivät liikkeelle ja rekka kaatui.

Mitä vakuutuksia kuljetusyrittäjän pitää ottaa? Mitä vapaaehtoiset vakuutukset korvaavat? Mikä on vakuutusmeklarin merkitys?
 

Mieli tekisi maailmalle

Sähköposti Tulosta PDF

Peto menemään.

Sisu GTP 4x4:n vahvuuksia on muunneltavuus, suojaustaso sekä hyvä etenemiskyky. Nyt haetaan kauppoja.
 

Meno jatkuu hurjana

Sähköposti Tulosta PDF

VAK:n vahva trio. Matti Virtanen (vas.), Lassi Virtanen ja Ilpo Korhonen.

Lassi Virtanen aloitti pikkupajasta, nyt ollaan Pohjolan merkittävämpiä kori- ja kärryvalmistajia. VAK on tehnyt 50 vuodessa 20 000 tuotetta. Elintarvikekoreissa VAK on ykkönen.
 

CTI-autolle pahimmat paikat

Sähköposti Tulosta PDF

Karvosen 4-akselisessa Sisussa ääriakseliväli on automerkille tyypillisesti 6 220 mm, josta siltasääntö sanelee kokonaismassaksi 34 144 kg.

Ajamisen aikana säädettävät rengaspaineet laajentavat puutavara-auton käyttökautta. Alennetuista paineista tykkäävätmyös renkaat, kun soratien pikkukivet niitä pistelevät.
 


Sivu 8 / 27
Lue uusimmasta numerosta

LIMOUSINE
Pedersörestä tulee Suomen komeimmat karjan- kuljettimet, joissa on mukana paljon P. Björkin omaa työtä. Limousinen maalaus on totutusti Sjöblomilta..

POHJOLAN HCT-REKAT
Ruotsissa pisin HCT-yhdistelmä tulee olemaan
B-triple. Siellä moduuli- järjestelmään tukeutuminen saa kritiikkiä.


Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 04.12.2022 23:42 ]
feed-image Feed Entries


Mainospalkki