Renault Master E-Tech L3H2 – Hyvä kantavuus sähköpakuksi

Sähköposti Tulosta PDF

Renault ilmoitti vuosi sitten, ettei yksikään kilpailija ei ole yhtä virtaviivainen kuin Master E-Tech.

Master-ranskankermaa on alkanut valua Suomeen myös sähköisenä.
 

Ajokoe: MAN TGE 3.180 NEK-pullakorilla

Sähköposti Tulosta PDF

Pullakorillinen sopii hyvin lempinimensä mukaisesti leipomojakeluun.

MAN TGE tarjoaa helppoa ajettavuutta ja NEK-korivarustus laadukkaat ratkaisut jakeluun. Ei muuta kuin kovaa ajoa, mutta varo ylikuormaa.
 

Mercedes-Benz eSprinter Adventure-varustein

Sähköposti Tulosta PDF

Adventure-retkeilyauto on kuin koti.

Adventure-retkeilyvarustus tarjoaa hyvät puitteet maastovierailuihin. Omapainoltaan 3,8-tonnisessa takavetoisessa sähköjytkäleessä on vain 400 kilon kantavuus.
 

Frode Laursen toi HCT-yhdistelmät ulkomaanliikenteeseen

Sähköposti Tulosta PDF

Tätä Frode Laursenin EM2-yhdistelmää vetää Mercedes-Benz Actros 2553 L.

Tanskalainen kuljetusyritysjätti on alkanut liikennöidä kahden puoliperävaunun EMS2-yhdistelmillä. Ne käyvät Tanskan, Ruotsin ja Suomen teille.
 

Briab-puutavaravaunun saa V-runkopalkeilla

Sähköposti Tulosta PDF

Jani Kortelainen esittelee Briabin V-runkopalkkia.

Vuodessa myydään yli 50 Briabpuuvaunua. Nyt sellaiseen on tarjolla uusi runkopalkkirakenne.
 


Sivu 4 / 53
Lue uusimmasta numerosta

HALVEMPI VAIHTOEHTO
Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.

KARJALATO CUSTOMS
Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 07.11.2025 20:47 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki