Retrohenkinen VW ID. Buzz Cargo 4Motion

Sähköposti Tulosta PDF

Volkswagen ID. Buzz Cargo 4Motion on Retrohenkinen, modernisti muotoiltu, uuden ajan hyötyauto.

Volkswagenin ID. Buzz tuli markkinoille jo 3 vuotta sitten (2022) sähköisenä pakettiauto- ja tila-autoversiona, jolloin retrohenkinen muotoilu yhdistettiin moderniin teknologiaan ja ympäristöystävällisyyteen.
 

46 julkaisuvuoden jälkeen Auto, tekniikka ja kuljetus yhdistyy Ajolinjaan

Sähköposti Tulosta PDF

Ensimmäinen Auto, tekniikka ja kuljetus (vas.) ja viimeinen Auto, tekniikka ja kuljetus.

Suomen Postin lehtijakelu on Auto, tekniikka ja kuljetuksen kohdalla vuosi vuodelta käynyt yhä epäluotettavammaksi sekä jakeluaikataulun että lopullisen perillemenon osalta. Samalla Postin perimä hinta on noussut sietämättömäksi.
 
Postin 16.6 2025 toimeenpanema uusin jakeluhintojen korotus on viimeinen niitti Auto, tekniikka ja kuljetuksen 46 vuotta kestäneelle itsenäiselle elämälle. Kesäkuussa ilmestynyt numero 5/2025 on tällä erää lehden viimeinen numero.
 

Yksinkertainen ratkaisu tehostaa operointia

Sähköposti Tulosta PDF

Konttimainen liikuteltava mobiilitankkausasema tankataan tarvittaessa kaupallisista tankkausratkaisuista- ja järjestelmistä.

Tšekin vanhin autonvalmistaja, Kopřivniceläinen Tatra, on tehostanut vetypolttokennoilla (FCEV) varustettujen raskaiden kuorma-autojensa tehokasta kehitystyötä ja operointia. Se on asentanut ensimmäisen liikuteltavan vedyn tankkausaseman tiloihinsa.
 

Innovatiivinen akseligeneraattorijärjestelmä

Sähköposti Tulosta PDF

Axle Power akseligeneraattorijärjestelmä tuottaa sähkön kylmäkoneen käyttöön.

Thermo King Europe on kehittänyt yhdessä BPW:n kanssa innovatiivisen Axle Power akseligeneraattorijärjestelmän. Järjestelmä tuottaa sähkön kylmäkoneen käyttöön. Ratkaisu on päästötön ja säästää vuodessa tuhansia litroja polttoainetta sekä vähentää tonneittain hiilidioksidipäästöjä.
 

Maxus eDeliver 5 – Uutuutta pukkaa

Sähköposti Tulosta PDF

eDeliver 5 on linjakkaasti muotoiltu.

Maxus on laajentanut pakettiautojensa mallistoa nopealla aikataululla. Delivery-sarjassa on kokonsa mukaan numeroidut mallit 3, 5, 7 ja 9. eDeliver 5 on mallisarjan uusin ja juuri Suomessa lanseerattu tulokas. Nyt esitelty eDeliver 5 on täysin uusi malli Maxus – tuoteperheeseen.
 

Fiat Scudo MultiJet: Paku paikallaan

Sähköposti Tulosta PDF

Scudon keulan uusi muotoilu on onnistunut ja moderni.

Fiat Scudoon on uudistettu muun muassa mittaristo, ratti ja keulan ilme. Ohjauspyörä on miellyttävä käytössä ja ohjaus kevyt, joten auto on helppo pyöriteltävä ahtaissa paikoissa.
 

Tentissä Timo Kima: Kaaos nimeltä taksiuudistus

Sähköposti Tulosta PDF

Timo Kima on ruuvannut mittareita ja laitteita -70 luvun puolivälistä ja istunut taksin ratin takana -80 alusta alkaen säännöllisen epäsäännöllisesti.

Taksiuudistus kesällä 2018 muutti toimivan järjestelmän kaaokseksi. Vanhat toimijat pitivät esitettyjä uudistuksia liian radikaaleina ja väkisin voimaan runnottuina.
 

Toyota Proace Max Electric kuljettaa äänettömästi

Sähköposti Tulosta PDF

Kokoa ja näköä löytyy.

Toyota Proace Max Electric on Toyotan suurin pakettiauto, jonka saa sekä perinteisellä dieselmoottorilla että täyssähkönä. Kookkain versio on saatavana myös kuorma- autoksi rekisteröitynä, jolloin 4,25 tn kokonaispaino mahdollistaa suuremman, noin 1 400 kg kantavuuden.
 

VanHool uuden edessä

Sähköposti Tulosta PDF

Uusi kaksikerroksien 14,1 metriä pitkä VanHool Astromega tarjoaa matkustajapaikkoja 93 ja menosta huolehtii DAF Euro 6 moottori 390 kW teholla.

VanHoolin historia alkaa vuonna 1947, kun Bernard Van Hool perusti yhtiön Belgian Koningshoiktissa. Alusta alkaen yritys keskittyi linja-autojen ja perävaunujen valmistukseen, ja siitä tuli nopeasti merkittävä tekijä kuljetusalalla.
 

Tilataksi tyylillä

Sähköposti Tulosta PDF

Komea uusi kokonaisuus, V-Sarjalla matka taittuu tyylikkäästi.

Ensivaikutelma on selkeä: V-sarja on uudistunut onnistuneesti. Leveämmäksi muotoillut etupuskurit, näyttävät ilmanottoaukot ja uusi vinoruutukuvioinen etusäleikkö antavat autolle dynaamisen ja modernin ilmeen.
 


Sivu 1 / 84

Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 15.09.2025 06:39 ]
feed-image Feed Entries