Koeajoimme "Ison T":n, taas

Sähköposti Tulosta PDF


Renaultin "Iso T" lienee vuoden tulokas Suomen raskaisiin kumipyöräkuljetuksiin. Se herättää suurta uteliaisuutta ja alati uusia kysymyksiä ostajakunnassa. Koeajoimme sitä jo kolmannen kerran voidaksemme vastata uusimpiin kysymyksiin. Vastauksia lehden seuraavassa numerossa, Atk 8/14, ilmestyy lokakuun 8.
 

Uutta Ivecolta

Sähköposti Tulosta PDF


Ivecon uusi Daily on vahva askel kohti huomista. Autoon saa halutessaan huomisen tekniikkaa. Lue raportti Ivecon tulevaisuuden visioista Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Uusi Fiat Ducato

Sähköposti Tulosta PDF


Fiat on tekemässä uutta tuloa Suomeen. Ohessa hieman maistiaisia uudesta Ducatosta. Lue juttu Fiatin uudesta mallistosta Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Uusi Renault Master

Sähköposti Tulosta PDF


Samalla kun Renault uusi Tracinsa sai myös Master uutta tekniikkaa. Lue uudistuksista Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Uusi Renault Trafic

Sähköposti Tulosta PDF


Renault Trafic on täysin uudistunut. Ohessa esittely video uudesta Traficista. Lue kattava raportti kaikista uudistuksista Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Stubbin hallituksen sekopäinen pääkaupunkipolitiikka

Sähköposti Tulosta PDF

Pääministeri Alexander Stubbille Stubb on tärkein. Tiestön rappeutumisesta, pääkaupunkiseudun hajauttamisesta, raidesäästöistä ja bussimetrosta viis!

20 vuotta sitten vaadittiin jo selvitystä Helsingin, Vantaan ja Espoon yhdistämisestä. Helsingin kaupungin virkamiehet eivät ottaneet valtuuston esitystä edes käsittelyyn. Kolmen yhdistäminen olisi merkinnyt kaupunkisuunnittelu-, liikenne-, rakennus-, kiinteistö-, sosiaali- ym. virastojen virkamiesten ja myös kaupunginvaltuutettujen vähenemistä vain yhteen.
 

Kuka tienaa raide-elvytysrahoilla?

Sähköposti Tulosta PDF
Stubb-Rinne haluavat "elvyttää" maan taloutta Helsingin seudun metrorakentamisella n. 400 miljoonalla eurolla. Samalla maamme tieverkko jatkaa rapistumistaan 150 miljoonan vuosivauhdilla. 90% maamme tavara- ja henkilövirroista kulkee kumipyörillä tieverkossa.
Kuka hyötyy raidemetrojen "elvytyksestä"? Ainakin neljä suurinta rakennusliikettä yli sadan miljoonan urakoilla.
Kuka maksaa? HSL-sopimuksen mukaan Kerava, Vihti, Hyvinkää, Sipoo. Helsinkiläisetkin maksavat Länsimetron Espoon puoleisesta osasta n. 130 miljoonaa euroa. Siitä että Länsimetro ja sen jatke palvelevat 95-prosenttisesti espoolaisia.
Lue kuuma juttu "Onhan hyvinkääläisillä rahaa" seuraavassa Atk 7/14 lehdestä. Se ilmestyy 11.10.
 

HÄPEÄPAALUSSA KAKSIPÄINEN "HIRVIÖ"

Sähköposti Tulosta PDF
HÄPEÄPAALUSSA ihastuttaa, vihastuttaa, mutta ennen kaikkea puhuttaa. Atk 7/14 HÄPEÄPAALUSSA ennen näkemätön kaksipäinen "hirviö", joka heittelee laman keskellä satoja miljoonia euroja "taivaan tuuliin".
Lehti ilmestyy 11.10. Lue, ihmettele, ota kantaa.
 

Sähkömatkustajakone tulee

Sähköposti Tulosta PDF
Sähkövoimallla on lennetty jo 130 vuotta. Aurinosähköllä on lennetty USAn halki jo monta vuotta sitten. 2015 miehitetty aurinkopaneli-lentokone yrittää maailman ympäri. Airbus E-FAN on uusin askel kohti sähkömatkustajakonetta. Lue sähkövoimalla lentämisen historiasta Atk 7/14 "Ilmatiellä", ilmestyy 10.9.
 

Veneilijöistä uusia lihavia rokotettavia Trafille

Sähköposti Tulosta PDF
1.8.2014 maistraatti on siirtänyt venerekisterin Liikenteen turvallisuusvirasto Trafille. Kokemukset tieliikenteen ja ilmailun hoidosta ennustavat Trafin keksivän kymmeniä uusia maksuja veneilijöiden lypsämiseksi. Klaus Bremer ennustaa Trafin uusia veneilymaksuja kolumnissaan seuraavassa Atk 7/14 lehdessä. Ilmestyy 10.9.
 


Sivu 1 / 42

KLB-Klassikot


Lue uusimmasta numerosta

FIAT DUCATO.
Fiat on tekemässä uutta tuloa Suomeen. Tehtaalta on tulossa uusia eväitä alkupaukuiksi. Varsinkin huiman suuri Ducato mallisto on saanut uutta puhtia ja sitä ei tule väheksyä.

KUSKITON AUTO.
Daimler esitteli älyrekan. Onko robotin ohjaama auto todellisuutta vai vain keino hankkia poliitikoilta tutkimusrahoitusta?
Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 
Juhlavuosi
on täällä!


Auto, tekniikka ja kuljetus täyttää vuosia! Tervetuloa juhlistamaan 35 vuotista taivalta lehtemme pariin.
Kumpaan taksityypit kuuluu?
 

Uusimmat artikkelit

Kestotilaus 12 kk/10 numeroa 69,30 €
Määräaikainen 12 kk/10 numeroa 77,00 €
Irtonumero (esimerkiksi 6/2011) 7,40 €
*Nimi
*Osoite
*Postitoimipaikka ja postinumero
*Puhelin tai sähköposti
(*Pakollinen tieto) Tilaus alkaa seuraavasta mahdollisesta numerosta. Ulkomaan- ja lahjatilaukset 
Yhteistyössä:


"Jokaisen trafilaisen palkasta yli puolet tulee palkkabonuksena alamaisilta perityistä liikennemaksuista. Se panee jokaisen trafilaisen keksimään lisää rokotettavaa ihan joka raosta..."  
Lue lisää >>



[ 19.09.2014 20:49 ]
feed-image Feed Entries Add to Google

tallinksilja

Mainospalkki


www.timoteippi.fi title=