Sähköinen työkalu

Sähköposti Tulosta PDF

Toyota Proace EV on saatavilla kahdella koripituudella ja kahdella akkupaketilla.

Toyotan ensimmäinen täyssähköinen pakettiautomalli, Proace EV,  on pätevä jakeluauto. Dieselversiota korkeampi hankintahinta kompensoituu halvemmilla käyttökustannuksilla.
 

Teräs-Renkaan muutosten syksy

Sähköposti Tulosta PDF

“Jos raskaan ajoneuvon alle laitetaan jo kolmatta kertaa pinnoitettu rengasrunko, kertyneet ympäristöhyödyt ovat merkittäviä”, sanoo tuleva toimitusjohtaja Ville Korhonen.

Kun oululainen rengasliike Teräs-Rengas Oy vaihtaa samoihin aikoihin yrityksen vetäjää ja toiminnanohjausjärjestelmää,ihmisillä riittää tekemistä. Samanaikaisesti yrityksen halleissa laitetaan raskaan kaluston alle niin tehdasuusia kuin oman pinnoittamon renkaita.
 

Belgian DHollandia Suomeen

Sähköposti Tulosta PDF

Uusi toimitalo.

Belgialainen perheyritys, DHollandia on investoinut Suomeen uuden 4 000 m2 toimitalon Inex Partnersin suuren keskusvaraston viereen Sipooseen.
 

Kokemus muuttaa markkinoita

Sähköposti Tulosta PDF

- Sähkö tulee erittäin vahvasti ja nopeasti erityisesti henkilöja pakettiautoihin, Ruotsalainen toteaa.

Veho on tänään yksi Suomen, Baltian ja myös Pohjoismaiden merkittävimmistä autokaupan toimijoista. Toiminta on laajentunut viime vuosien aikana erityisesti Suomen rajojen ulkopuolella.
 

Päästöleikkausten mahdollistaja

Sähköposti Tulosta PDF

Kaasu-Daily on osa Ivecon vähäpäästöisien pakettiautojen Daily Blue Power -mallistoa, jonka huomaa etusäleikön sinisestä värityksestä.

Kaasu on voimalinjavaihtoehto, jolla voi vähentää polttoainekustannuksia ja biokaasun kanssa huomattavasti myös hiilidioksidipäästöjä. Ivevco Daily Hi-Matic Natural Power osoittaa, että kaasun kanssa ei tarvitse tehdä juurikaan kompromisseja.
 

Tyylikäs tilaihme

Sähköposti Tulosta PDF

Maxi-mallin Caddyn pituus on 4 853 mm. Kyytiin mahtuu kaikkiaan seitsemän henkilöä.

Volkswagen Caddy Maxi Style 2,0 TDI 90 kW DSG on edellistä sukupolvea huomattavasti henkilöautomaisempi. Maxi-malli tuo autoon lisää ulottuvuutta ja mahduttaa kyytiin jopa seitsemän henkilöä.
 

Kokemuksia bioetanolista

Sähköposti Tulosta PDF

Bioetanolimoottorisen Scanian omamassa on 9 090 kg ja kokonaismassa 28 000 kg. Siihen on kytketty neliakselinen perävaunu, jolloin yhdistelmän kokonaismassa on 60 000 kiloa.

Kuljetusliike Helokivi Oy:llä on ollut käytössään kaksi vuotta ED95-bioetanolia polttoaineena käyttävä Scania G410. Auto, tekniikka ja kuljetus kiinnostui, miten se on toiminut ja matkasi Lahteen jututtamaan yhtiön toimitusjohtaja Joni Helokiveä.
 

Jimnyn comeback

Sähköposti Tulosta PDF

Jimnyn yksinkertaisuus ja kevyt paino tekevät siitä vaikuttavan maastoauton. Alennusvaihteisto ja sähköinen luistonestojärjestelmä auttavat vaikeissa olosuhteissa.

Suzuki Jimny LCV -maastoauto on tehnyt paluun Euroopan markkinoille pakettiautoversiona. InternationalVan of the Year -tuomariston englannin edustaja ajoi auton ja käännöksen koeajojutusta voi lukea ohesta. Teksti julkaistiin alun perin vanreviewer.co.uk-sivustolla.
 

Iveco haastaa uusitulla mallistolla ja verkoston panostuksilla

Sähköposti Tulosta PDF

Varaosahuolto on Tuomas Virenin mukaan kokonaisuudessaan Iveco Finlandin hoidossa.
- Saamme Tanskan keskusvarastolta iltapäivällä tehdyn tilauksen toimitettu eri puolille Suomen huoltopisteitä seuraavaksi aamuksi.

Minkä pienenä oppii, sen isona taitaa, todetaan vanhassa sanalaskussa. Kuljetus on ollut Virenin suvussa jo 1928 vuodesta alkaen. Autoalalla monipuolisen kokemuksen kartuttanut Tuomas Viren aloitti nykyisessä tehtävässään Ivecon Suomen myyntijohtajana vuoden 2020 alussa.
 

Kokemuksia kaasusta

Sähköposti Tulosta PDF

Ossi Tiilikainen ja kaasukäyttöinen Iveco.

Kuljetusliike K&O Tiilikainen Oy:llä on neljä vuotta kokemusta kaasua polttoaineena käyttävistä Iveco kuorma-autoista. Auto tekniikka ja kuljetus tapasi yrityksen toimitusjohtaja Ossi Tiilikaisen ja tiedusteli ajoneuvon soveltuvuutta kuljetusalalle.
 


Sivu 1 / 67

Lue uusimmasta numerosta

KULJETUS SÄHKÖISTYY
Volvo Trucks pyrkii tiiviisti pysyttelemään eturivissä kuljetusalan siirtyessä nykyistä laajemmin sähköisiin kuljetusratkaisuihin.

SATAMIEN UUSI AIKA
EU kiristää päästöleikkaus vaatimusta 55 %:iin vuoteen 2030 mennessä. Katse kohdistuu merenkulkuun ja nostaa Suomen tikun nokkaan.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Sen minkä isopappa perusti ja pappa jatkoi sinnikkäästi taistellen ja raataen verottajaa ja oman maansa viranomaisten tyhmyyttä vastaan...  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 17.10.2021 03:18 ]
feed-image Feed Entries