Hyvästä parempi

Sähköposti Tulosta PDF


PSA-yhtymä uudisti tavara-automallistonsa. Koeajoimme uudistuneen Jumperin. Siinä on paljon uutta ja vähän vanhaakin.  Jo ensimetrit paljastivat Jumperin olevan sisämelultaan yksi markkinoiden hiljaisimmista pakettiautoista. Ja viimeistelykin on parantunut kautta linjan. Kovin juttu, tilavan tavaratilan ohella on se että uusien koneiden CO2-päästöarvot ovat entistä matalammat. Se tarkoittaa pienempää polttoainelaskua ja vaikuttaa madaltavasti auton hinnoitteluun. Lue koeajoraportti seuraavasta 13.10.2014 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus –lehdestä

Tilaa lehti tästä.
 

Ivecon uusi kymppikuutioinen

Sähköposti Tulosta PDF


Mallistouudistuksen läpikäynyt Iveco Daily tarjoaa nyt entistä paremman ajettavuuden ja kohentuneen kuljettajamukavuuden lisäksi uusia rahtitilavaihtoehtoja. Koeajomme perusteella akseliväliään kasvattanut Daily osoittautui vankaksi ja polttoainetaloudelliseksi työkaluksi. Lue koeajoraportti seuraavasta 13.10.2014 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus –lehdestä

Tilaa lehti tästä.
 

Koeajoimme "Ison T":n, taas

Sähköposti Tulosta PDF


Renaultin "Iso T" lienee vuoden tulokas Suomen raskaisiin kumipyöräkuljetuksiin. Se herättää suurta uteliaisuutta ja alati uusia kysymyksiä ostajakunnassa. Koeajoimme sitä jo kolmannen kerran voidaksemme vastata uusimpiin kysymyksiin. Vastauksia lehden seuraavassa numerossa, Atk 8/14, ilmestyy lokakuun 8.
 

Uutta Ivecolta

Sähköposti Tulosta PDF


Ivecon uusi Daily on vahva askel kohti huomista. Autoon saa halutessaan huomisen tekniikkaa. Lue raportti Ivecon tulevaisuuden visioista Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Uusi Fiat Ducato

Sähköposti Tulosta PDF


Fiat on tekemässä uutta tuloa Suomeen. Ohessa hieman maistiaisia uudesta Ducatosta. Lue juttu Fiatin uudesta mallistosta Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Uusi Renault Master

Sähköposti Tulosta PDF


Samalla kun Renault uusi Tracinsa sai myös Master uutta tekniikkaa. Lue uudistuksista Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Uusi Renault Trafic

Sähköposti Tulosta PDF


Renault Trafic on täysin uudistunut. Ohessa esittely video uudesta Traficista. Lue kattava raportti kaikista uudistuksista Auto tekniikka ja kuljetuksen 7/2014 numerosta.
 

Stubbin hallituksen sekopäinen pääkaupunkipolitiikka

Sähköposti Tulosta PDF

Pääministeri Alexander Stubbille Stubb on tärkein. Tiestön rappeutumisesta, pääkaupunkiseudun hajauttamisesta, raidesäästöistä ja bussimetrosta viis!

20 vuotta sitten vaadittiin jo selvitystä Helsingin, Vantaan ja Espoon yhdistämisestä. Helsingin kaupungin virkamiehet eivät ottaneet valtuuston esitystä edes käsittelyyn. Kolmen yhdistäminen olisi merkinnyt kaupunkisuunnittelu-, liikenne-, rakennus-, kiinteistö-, sosiaali- ym. virastojen virkamiesten ja myös kaupunginvaltuutettujen vähenemistä vain yhteen.
 

Kuka tienaa raide-elvytysrahoilla?

Sähköposti Tulosta PDF
Stubb-Rinne haluavat "elvyttää" maan taloutta Helsingin seudun metrorakentamisella n. 400 miljoonalla eurolla. Samalla maamme tieverkko jatkaa rapistumistaan 150 miljoonan vuosivauhdilla. 90% maamme tavara- ja henkilövirroista kulkee kumipyörillä tieverkossa.
Kuka hyötyy raidemetrojen "elvytyksestä"? Ainakin neljä suurinta rakennusliikettä yli sadan miljoonan urakoilla.
Kuka maksaa? HSL-sopimuksen mukaan Kerava, Vihti, Hyvinkää, Sipoo. Helsinkiläisetkin maksavat Länsimetron Espoon puoleisesta osasta n. 130 miljoonaa euroa. Siitä että Länsimetro ja sen jatke palvelevat 95-prosenttisesti espoolaisia.
Lue kuuma juttu "Onhan hyvinkääläisillä rahaa" seuraavassa Atk 7/14 lehdestä. Se ilmestyy 11.10.
 

HÄPEÄPAALUSSA KAKSIPÄINEN "HIRVIÖ"

Sähköposti Tulosta PDF
HÄPEÄPAALUSSA ihastuttaa, vihastuttaa, mutta ennen kaikkea puhuttaa. Atk 7/14 HÄPEÄPAALUSSA ennen näkemätön kaksipäinen "hirviö", joka heittelee laman keskellä satoja miljoonia euroja "taivaan tuuliin".
Lehti ilmestyy 11.10. Lue, ihmettele, ota kantaa.
 


Sivu 1 / 42

Lue uusimmasta numerosta

FIAT DUCATO.
Fiat on tekemässä uutta tuloa Suomeen. Tehtaalta on tulossa uusia eväitä alkupaukuiksi. Varsinkin huiman suuri Ducato mallisto on saanut uutta puhtia ja sitä ei tule väheksyä.

KUSKITON AUTO.
Daimler esitteli älyrekan. Onko robotin ohjaama auto todellisuutta vai vain keino hankkia poliitikoilta tutkimusrahoitusta?
Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 

 

Uutiset uusilla sivuilla

Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden ajankohtaiset uutiset löytyvät jatkossa www.kuljetusnet.fi sivustolta.



 
Juhlavuosi
on täällä!


Auto, tekniikka ja kuljetus täyttää vuosia! Tervetuloa juhlistamaan 35 vuotista taivalta lehtemme pariin.
Kumpaan taksityypit kuuluu?
 
Kestotilaus 12 kk/10 numeroa 69,30 €
Määräaikainen 12 kk/10 numeroa 77,00 €
Irtonumero (esimerkiksi 6/2011) 7,40 €
*Nimi
*Osoite
*Postitoimipaikka ja postinumero
*Puhelin tai sähköposti
(*Pakollinen tieto) Tilaus alkaa seuraavasta mahdollisesta numerosta. Ulkomaan- ja lahjatilaukset 
Yhteistyössä:


"Jokaisen trafilaisen palkasta yli puolet tulee palkkabonuksena alamaisilta perityistä liikennemaksuista. Se panee jokaisen trafilaisen keksimään lisää rokotettavaa ihan joka raosta..."  
Lue lisää >>



[ 30.09.2014 20:51 ]
feed-image Feed Entries Add to Google

tallinksilja

Mainospalkki


www.timoteippi.fi title=