Polttokennoja Renaultin pakettiautoihin

Sähköposti Tulosta PDF
 Renaultin sähköautomallisto ulottuu käytännössä moposta Masteriin, kattaen kantavuuden 75 kilosta tuhanteen kiloon asti. Mopoautoksi rekisteröitävä Twizy on sähköautomalliston pienin ja Master ZE:n myynti alkoi Euroopassa pari vuotta sitten.

Renaultilla on hyötyautojen sähköistämisestä kokemusta, sillä Kangoo ZE esiteltiin jo vuonna 2011 ja niitä on Suomen teilläkin.

Nyt ranskalainen autonvalmistaja ottaa sähköistämisessä askeleen, joka pidentää sähkömoottorilla toimivien hyötyautojen toimintamatkaa. Renault esittelee polttokennotoimisen toimintamatkan pidentäjän Master Z.E. ja Kangoo Z.E. -pakettiautoihin.

Lue koko artikkeli Renault Master  ja Renault Kangoo Z.E. Hydrogenistä Auto, tekniikka ja kuljetuksen numerosta 9/19.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

SÄHKÖINEN KULJETIN
Mersun pienempi pakumalli on uudistunut yhteistyössä Renaultin kanssa.Eli Citan on pitkälti sama auto kuin Kangoo, mutta kyllä Citan ihan mersulta tuntuu.

SÄILIÖKALUSTO
Säiliöyhdistelmät ovat lähtökohtaisesti tehtäväänsä räätälöityjä, ja niillä kuljetetetaan monenlaisia nestemäisiä tuotteita.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"On varoittavia esimerkkejä takseista, jotka eivät ole takseja. On vain keltainen kupu auton katolla ja kuljettajana ammattitaidoton henkilö..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 07.12.2023 15:03 ]

Mainospalkki