Räikkösluokan pakettiauto

Sähköposti Tulosta PDF
 Suositun tonniluokan pakettiauton Renault Traficin ilmettä on napakoitettu Formula Edition -erikoismallilla, jota saa tätä nykyä Suomestakin. Renault mukaan erikoismallin kehitystyöhön on haettu inspiraatiota Formula 1 -sarjasta, josta yhtiöltä myös löytyy oma talli.

Erikoismallin huomaa silmiinpistävästä ulkomuodosta, ulkoväri on metallimusta ja kyseistä väriä käytetään myös korinvärisissä puskureissa, etusäleikössä, Renaultin merkissä sekä 17-tuumaisissa kevytmetallivanteissa. Kontrastia tuodaan keltaisella värillä.
Traficissa on työkäyttöön todella hyvin soveltuva kirjoitusteline.Traficissa on työkäyttöön todella hyvin soveltuva kirjoitusteline.
Renault Trafic Formula Editionin saa kahtena koripituutena. Moottorina formula-mallissa on totta kai tehokkain Traficin toimivan kaksoisturbomoottorin tehovaihtoehdoista.

Formula Edition -erikoismalli on mahdollisimman hyvin varusteltu. Ajastettavan Eberspächer-lisälämmittimen lisäksi Formula Editionissa on myös Navi Edition-varustelutasosta tuttu 7 tuuman kosketusnäyttö Media Nav 2.0 -tietoviihdejärjestelmällä sekä bluetooth, AUX ja USB -yhteyksillä.

Traficin navigaattori opastaa harvinaisen selkeästi.Traficin navigaattori opastaa harvinaisen selkeästi.Näyttävän maalauksen lisäksi varsinaista uutta Formula Editionissa on lähinnä lituskainen älyavain, joka mahdollistaa ajoneuvon ovien avaamisen ja moottorin käynnistämisen pitämällä avaimen taskussa.

Koko koeajo on luettavissa Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden numerosta 3/2018.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

SÄHKÖ VAI KAASU
Tulevaisuuden voimalinja on herättänyt paljon keskustelua. Onko se sähkö vai kaasu? Testasimme molempia.

MAASTON VALTIAAT
Arctic Testin toinen osa vei lava-autot lumiselle ja jäiselle metsäreitille. Neliveto-ominaisuudet laitettiin koetukselle vetotestissä, jossa vedettiin 2 500 kg:n kuormaa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
Yhteistyössä:


"Nyt ovella seisoo molemmat edeltäjämetrot sekä pohjoisen kautta yhdistävä Raidejoke – pitkään puhuttu, paljon luvattu ja kansainvälisen joukkoliikennekehityksen ja -teknologian kannalta alusta pitäen väärillä raiteilla..."  
Lue lisää >>



[ 21.04.2018 10:17 ]

Mainospalkki