Räikkösluokan pakettiauto

Sähköposti Tulosta PDF
 Suositun tonniluokan pakettiauton Renault Traficin ilmettä on napakoitettu Formula Edition -erikoismallilla, jota saa tätä nykyä Suomestakin. Renault mukaan erikoismallin kehitystyöhön on haettu inspiraatiota Formula 1 -sarjasta, josta yhtiöltä myös löytyy oma talli.

Erikoismallin huomaa silmiinpistävästä ulkomuodosta, ulkoväri on metallimusta ja kyseistä väriä käytetään myös korinvärisissä puskureissa, etusäleikössä, Renaultin merkissä sekä 17-tuumaisissa kevytmetallivanteissa. Kontrastia tuodaan keltaisella värillä.
Traficissa on työkäyttöön todella hyvin soveltuva kirjoitusteline.Traficissa on työkäyttöön todella hyvin soveltuva kirjoitusteline.
Renault Trafic Formula Editionin saa kahtena koripituutena. Moottorina formula-mallissa on totta kai tehokkain Traficin toimivan kaksoisturbomoottorin tehovaihtoehdoista.

Formula Edition -erikoismalli on mahdollisimman hyvin varusteltu. Ajastettavan Eberspächer-lisälämmittimen lisäksi Formula Editionissa on myös Navi Edition-varustelutasosta tuttu 7 tuuman kosketusnäyttö Media Nav 2.0 -tietoviihdejärjestelmällä sekä bluetooth, AUX ja USB -yhteyksillä.

Traficin navigaattori opastaa harvinaisen selkeästi.Traficin navigaattori opastaa harvinaisen selkeästi.Näyttävän maalauksen lisäksi varsinaista uutta Formula Editionissa on lähinnä lituskainen älyavain, joka mahdollistaa ajoneuvon ovien avaamisen ja moottorin käynnistämisen pitämällä avaimen taskussa.

Koko koeajo on luettavissa Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden numerosta 3/2018.
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

VIRTAVIIVAISTETTU
Renault Master on luonut nahkansa. Suora- viivaisemmalla ulkonäöllä varustettu Master oli koeajossa terävällä 180 hevosvoiman moottorilla.

VETYVETURI
Iveco, FPT Industrial ja Nikola julkistivat Nikola TRE:n, ensimmäisen kuorma-auton, joka syntyi CNH Industrialin ja Nikolan yhteístyönä.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Sähköauto on kehityksen välivaihe. Päätepiste on vetyauto! Näin minulle sanottiin jo noin 15 vuotta sitten Berliinissä Daimlerin tulevaisuustutkimuksessa..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 29.01.2020 11:47 ]