Ronski Renault

Sähköposti Tulosta PDF


Koeajoimme uutta Renault K 520 8X4:ää ELG:n sora-kivilavalla, hydraulisella perälaudalla ja Nummen RT kipillä. Ronskissa Renaultissa on rautajouset edessä ja takana ja X-High rungonkorkeus. Rautainen Off Road etupuskuri mahdollistaa 29 asteen lähestymiskulman. Tämä kuormuri ei kavahda vaikeampaakaan maastoa, ja on siksi erinomainen valinta soramontulle tai metsäteillä ajavalle.

K-Sarjalla kelpaa kyllä koeajon mukaan taittaa maantietäkin, joten kyseessä on erittäin monipuolinen työkalu. Auton kokonaismassa on 35 tonnia ja yhdistelmämassa 76 tonnia, moottori on 520 hevosvoimainen 13 litrainen jossa tehoa on riittämiin näille massoille, perään voisi helposti kytkeä vaunun eikä se paljoa painaisi. Vaihteistona toimii 12- vaihteinen automatisoitu Optidriver-vaihteisto. Lue koko koeajokokemus uudesta, 01.02.2019 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus lehdestä.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

AJOVALOT JA NÄKEMINEN
Älykäs ammattiajo -projekti alkoi 1.9.2020. Jo nyt on tarjolla simulaattoritestejä kuljettajan liikennenäön selvittämiseksi.

FinnMETKO 2020
Hiljaisen tapahtumakesän jälkeen FinnMETKO 2020 järjestettiin Jämsässä syyskuun alussa. Toivoa tulevaan oli ilmassa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Verorasitettu metsäteollisuus on pakotettu hakemaan "maailman halvimpia kuljetuksia" tuotteilleen. SDP, SAK, AKT ja EK avittavat...""  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 28.09.2020 15:01 ]