Ronski Renault

Sähköposti Tulosta PDF


Koeajoimme uutta Renault K 520 8X4:ää ELG:n sora-kivilavalla, hydraulisella perälaudalla ja Nummen RT kipillä. Ronskissa Renaultissa on rautajouset edessä ja takana ja X-High rungonkorkeus. Rautainen Off Road etupuskuri mahdollistaa 29 asteen lähestymiskulman. Tämä kuormuri ei kavahda vaikeampaakaan maastoa, ja on siksi erinomainen valinta soramontulle tai metsäteillä ajavalle.

K-Sarjalla kelpaa kyllä koeajon mukaan taittaa maantietäkin, joten kyseessä on erittäin monipuolinen työkalu. Auton kokonaismassa on 35 tonnia ja yhdistelmämassa 76 tonnia, moottori on 520 hevosvoimainen 13 litrainen jossa tehoa on riittämiin näille massoille, perään voisi helposti kytkeä vaunun eikä se paljoa painaisi. Vaihteistona toimii 12- vaihteinen automatisoitu Optidriver-vaihteisto. Lue koko koeajokokemus uudesta, 01.02.2019 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus lehdestä.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

SÄHKÖINEN KULJETIN
Mersun pienempi pakumalli on uudistunut yhteistyössä Renaultin kanssa.Eli Citan on pitkälti sama auto kuin Kangoo, mutta kyllä Citan ihan mersulta tuntuu.

SÄILIÖKALUSTO
Säiliöyhdistelmät ovat lähtökohtaisesti tehtäväänsä räätälöityjä, ja niillä kuljetetetaan monenlaisia nestemäisiä tuotteita.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"On varoittavia esimerkkejä takseista, jotka eivät ole takseja. On vain keltainen kupu auton katolla ja kuljettajana ammattitaidoton henkilö..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 07.12.2023 15:53 ]

Mainospalkki