Ohjaamon lattia on noin 170 senttiä maasta ja alin joustoaskelma 60 senttiä. Teräksinen etupuskuri on niin ylhäällä, että kohtauskulman kanssa ei tule ongelmia.
Renault Trucks K 8x8 Xtream mahtimonttuauton kaikki akselit vetävät ja lavalle voi ottaa 30 tonnia.
Lue lisää... Kommentoi
Hurjia rikemääriä
76 % tarkastetuista kuljetusyrityksistä narahtaa ajoja lepoaikarikkeistä. Yli 50 % syyllistyy piirturilaitteiden vakavaan väärinkäyttöön.
Kriittiset komponentit seurannassa
Terveisiä Vantaan Service Centeristä. Volvo maahantuonnin palvelumyynti- ja käyttöastepäällikkö Joonas Alaspää (vas.), Service Centerin asiakaspalvelija Markku Ahonala ja opiskelijana työskentelevä Jussi Kalliomäki.
Volvon reaaliaikaisessa komponenttiseurannassa on 1050 kuorma-autoa. Seurattavien komponenttien määrä vaihtelee.
Raskassuunnittelu tuo ammattimaisuutta päällirakennealalle
Jukka Ruonti esittelee suunnittelutoimistossa vahvaa reippaankokoista kiinnityspistettä. Kuvan yksilön lenkki on venynyt, koska se on ollut ylikuormittavassa vetokokeessa.
- Täydellistä autoa on vaikea tehdä, mutta ulkopuolinen valvonta auttaa, Jukka Ruonti toteaa. Ja kaikki hyvä lähtee tarkasta projektinhallinnasta.
Lataustietoa ja kaasujuttuja
3-akselinen G140 kaasuauto ja 2-akselinen 25P-täyssähköauto Konalan Scanialla.
Kuljetusyrittäjät saivat kuulla, millainen on uuden ajan Scania-maailma. Kiertueella ei mainittu V8-sanaa.