Pehmeästi ja vaivattomasti

Sähköposti Tulosta PDF

Suomen ammattiliikenteessä on yksi 25 P (Rane Logistics), muutama on tilausputkessa. Kuvan auto oli Scanian kiertueella.

Sähköisyys tuo jakelu-Scanian ajamisen helppoutta. Kuorman olemassaolo tuntuu lähinnä pitkänä rullausmatkana.
 

Ammattilaisuus suojaa onnettomuuksilta

Sähköposti Tulosta PDF

200-heppainen Skoda Superb TDI kulkee 244 km/h. Rekisterikilvenlukulaitteet kuuluvat nykyisin poliisiautovarustukseen.

Juuri ammattipätevyyden ja ajo-oikeuden saanut nainen joutuu pienimmällä todennäköisyydellä liikenneonnettomuuteen. Nuori ja hyvä sää tarkoittaa isoa riskiä.
 

Kyllä kestää!

Sähköposti Tulosta PDF

Muovilaatikot on tehty kestämään. (Kuvalähde: Modul-System).

Modul-Systemin lähtökohtana on laatu ja palvelu, mutta ei halpa hinta. Suurlujuusteräksiset kalusteet kestävät monen pakun iän.
 

Kookas kenttähuoltaja

Sähköposti Tulosta PDF

Baariluukun takana on öljynvaihtokelat.

Jokapyörävetoiset huoltoautot pääsevät pahempaankin paikkaan korjaamaan nyykähtäneet maansiirtokoneet. Nyt tarkastelussa on Volvo FMX 380 6x6 ja NEK Fixer.
 

Mörkö montulla

Sähköposti Tulosta PDF

Ohjaamon lattia on noin 170 senttiä maasta ja alin joustoaskelma 60 senttiä. Teräksinen etupuskuri on niin ylhäällä, että kohtauskulman kanssa ei tule ongelmia.

Renault Trucks K 8x8 Xtream mahtimonttuauton kaikki akselit vetävät ja lavalle voi ottaa 30 tonnia.
 


Sivu 28 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 04.07.2025 01:58 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki