![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2021/221/polla_1.jpg)
S650-Scanian maalaus on Ristimaa Customsilta (Teemu Sarvela). Teippauksen takana on Tero Salmela Santala Printiltä. Valoraudan on toimittanut RST-Steel.
Kuljetusyrittäjä Ville Pöllä Kannuksesta tiesi jo nuorena, mitä hän tekee isona. Ja sitä on tehty, Scanioiden kanssa.
Lue lisää... Kommentoi
Nousu tähtäimessä
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2021/221/joab_1.jpg)
FMX-Volvon runkoa järeytetään, jotta sen ylle voidaan nostaa HMF 5020.
Suomen JOAB irrottautui Pro Lift menneisyydestä. myynti vahvistuu ja hallin puolella varustellaan uutta kalustoa, kuten 6x6-nosturiautoa.
Nostot kolmivaihevirralla
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2021/221/efassi_1.jpg)
Tällä kertaa taakat nostetaan Scanian dieselmoottorin voimin. Auton molemmat etuakselit ovat 10-tonnisia.
Oulun Ramirent siirtyi raskaampaan kokoluokkaan Kurko Cranen rakentamallaainutlaatuisella nosturiautolla.
Päästömanipulaatioiden loppu lähestyy
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2021/221/manip_3.jpg)
Euro 5 päästöhyväksynnällä olevalla autolla ei saada tälläisiä voimasavuja jos pakokaasujen puhdistuslaitteet ovat toiminnassa ja moottorin ohjausjärjestelmää ei ole muutettu. Kuva ei ole tieliikenteestä vaan vakiokuorma-autojen vetokisasta.
Tiesitkö, että päästömanipuloinnilla Euro 6 auton päästöt tuhatkertaistuvat. Nyt leikille halutaan päätös.
Veho satsaa edelleen verkostoon
![](http://www.boy.fi/ajo/images/stories/2021/121/veho_1.jpg)
Vehon Vantaan uuden hyötyautokeskuksen luonnoskuvaa.
Mercedes-Benz ja Veho saavat tänä vuonna kaksi uutta palvelupistettä. Vantaan Vehkalan edessä saavat nöyrtyä kaikki. Päästäänkö nyt isoissa Mersuissa isompiin markkinaosuuksiin?