Rekrykoulutuksella työvoimaa kuljetusyrityksille

Sähköposti Tulosta PDF

Kuljetus A.Järvimäki rekrytoi kymmenen koulutettavaa jakeluautonkuljettajaksi nuppiauton rattiin.

Yhteiskunnan pääosin kustantamalla työvoimakoulutuksella moni kuljetusyritys hankkii nykyisin työvoimaa. Kouluttajana on usein alan jätti CAP Pro Academy.
 

Punainen lähtee apuun

Sähköposti Tulosta PDF

Sulingon Scanialla nostaa 76-tonnisen rekan, Mitsu-Canterilla hakee sähköauton ahtaasta porttikongista.

Uusi nimi RedGo ja logo REDGO tarkoittaa, että punainen lähtee liikkeelle. Apuna on 250 suomalaisen hinausyrittäjän hinaus- ja tiepalveluajoneuvot. RedGo-hinausketjusta tuli Pohjolan hinausykkönen.
 

Tarjolla kovat sakot

Sähköposti Tulosta PDF

Jää nähtäväksi, miten päästömanipulaatiokielto vaikuttaa mäkivetokisojen osallistumismääriin. Kuva on vuodelta 2017 Kasukkalasta.

Kuorma-autojen päästömanipulaatioiden käytön, myynnin ja asennuksen todetaan lisäävänpäästöjä ja vääristävänkilpailua. Nyt näistä halutaaneroon lakimuutoksella. Muttaepäselviä kohtia jää edelleen.
 

Leijonasoturi

Sähköposti Tulosta PDF

Valoraudat on toteuttanut RST-Steel, teippaukset Santala Print. Nimeksi tuli The Lion Warrior, Leijonasoturi.

Kun Scanian toimitus venähti, vetoautoksi tuli takatelinen TGX-MAN.
 

Lastbilsträffen – Taianomainen tunnelma

Sähköposti Tulosta PDF

Monika Kesselring tuli Ramseleen Sveitsistä asti.

Ruotsin pikkukylässä järjestetään suuret rekkajuhlat kerran vuodessa. Sveitsiläinen Monica tuli paikalle kolmatta kertaa.
 


Sivu 26 / 53
Lue uusimmasta numerosta

HALVEMPI VAIHTOEHTO
Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.

KARJALATO CUSTOMS
Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 10.11.2025 06:45 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki