Volvolle markkinaennätys vaikeilla markkinoilla

Sähköposti Tulosta PDF

Volvon iloveikot jälkimarkkinajohtaja Tommy Lindholm (vas.), toimitusjohtaja Magnus Björklund ja myyntijohtaja Reino Manninen.

42,5 % on kaikkien aikojen markkinaosuus raskaissa kuorma-autoissa. Näin kävi, kun kalustotoimitukset onnistuivat kilpailijoita paremmin. Nyt Volvo-johtajat kertovat, miksi kuorma-autoissa meni niin hyvin.
 

Siirtolupa mahdollistaa pommit

Sähköposti Tulosta PDF

Renkaan runko petti ja katsastamattoman nosturiauton rengas räjähti kuin olisi tykillä ammuttu.

Jos ajoneuvon katsastus on mennyt pitkäksi, voi tilapäiset siirrot tehdä siirtokilvillä. Ongelmana on, että vastuu kunnosta jää täysin omistajan ja kuljettajan kontolle.
 

Volvo-talo

Sähköposti Tulosta PDF

Jarmo Seppälä huoltopuuhissa. Volvon kyydissä CLT seinäelementtejä.

Seppälässä on autoiltu pian 60 vuotta. Matka jatkuu, vielä ulkomaillekin.
 

Hätäapua Pihtiputaalta

Sähköposti Tulosta PDF

SKAL ry:n puheenjohtaja Jani Ylälehto toi reilut puoli miljoona kilomeriä ajetun henkilöautonsa jarruremonttiin Riitamoille. Työn otti vastaan Tomi Riitamo. Pihtiputaalla Alvajärvellä asuva Ylälehto kertoo olleensa Riitamon rengas ja autohuollon asiakas jo usean vuoden.

Kun kuorma-autosta hajoaa korpitaipaleella rengas, apu voi olla lähempänä kuin kaukainen kallis huoltoauto. Riitamot auttavat nelostiellä kulkevia.
 

1980-luvun tyylillä customoitu

Sähköposti Tulosta PDF

Aholan perinneautoprojektissa on pitäydytty 1980-luvun teemassa - peltiset, kumireunoin varustetut lokasuojat, Lampisen pystyputket ja hehkulankapolttimot äärivaloissa.

Marko Aholan Scania LBS 141:sen hytin takana on Custom Lampisen pystyputket, katolla Michelin- ukot ja torvet, puskurin alla lisävalot ja roiskeläpät. Siinä on 1980-luvun alun customointia parhaimmillaan.
 


Sivu 22 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 17.06.2025 22:18 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki