Sieltä se tulee vaivatta, Trakkerin seuraaja T-Way.
Maastoajossa ei kehuta T-Way mallin raikasta ulkonäköä, vaan etenemisominaisuuksia. Alastulo on usein nousua hankalampaa.
Lue lisää... Kommentoi
Manipulaatio hankaloituu
KITAS-anturin sinetöinti on uusi. Se pitää uusia kahden vuoden välein ja sinetissä on sarjanumero, josta selviää sinetöinnin tehnyt korjaamo. KITAS-anturi on alumiinia ja se on tarkastettavissa UV-valolla, jolla selviää mahdollinen anturin peukalointi.
Uusissa etäluettavissa piirtureissa on entistä enemmän älyä. Tavoitteena on helpottaa viranomaisvalvontaa.
Muuntuva valotaulu ja vahva karjapuskuri
Pakko on uskoa, että tämä on Mercedes-Benz. Edestä katsoen näkyy vähintään seitsemän valmistajan logoa.
Isä ja poika, Juha ja Eemil Lindholm Oulusta, esittelevät uuden tähtikeulansa kotimaisia varusteita.
Oppisopimuksella puukuskiksi
Teemu Pietarinen. Huomisen ammattikuljettaja.
Kun ajokoe meni hyväksytysti läpi, voi työssäoppimista jatkaa 76-tonnisella.
”En näe hiipumisen merkkejä"
Nyt Scanioilla ajava alavutelainen Jarkko Vartiamäki tuli kuvatuksi raumalaisen Ari Eklundin Volvon edessä Puunkuljetusseminaarissa.
Millainen on 50-vuotiaan Metsäalan Kuljetusyrittäjien jäsenten tulevaisuus? MKY-puheenjohtaja ja kuljetunsyrittäjä Jarkko Vartiamiäki näkee haasteita, mutta myös toivoakin.