Rekrykoulutuksella työvoimaa kuljetusyrityksille

Sähköposti Tulosta PDF

Kuljetus A.Järvimäki rekrytoi kymmenen koulutettavaa jakeluautonkuljettajaksi nuppiauton rattiin.

Yhteiskunnan pääosin kustantamalla työvoimakoulutuksella moni kuljetusyritys hankkii nykyisin työvoimaa. Kouluttajana on usein alan jätti CAP Pro Academy.
 

Punainen lähtee apuun

Sähköposti Tulosta PDF

Sulingon Scanialla nostaa 76-tonnisen rekan, Mitsu-Canterilla hakee sähköauton ahtaasta porttikongista.

Uusi nimi RedGo ja logo REDGO tarkoittaa, että punainen lähtee liikkeelle. Apuna on 250 suomalaisen hinausyrittäjän hinaus- ja tiepalveluajoneuvot. RedGo-hinausketjusta tuli Pohjolan hinausykkönen.
 

Tarjolla kovat sakot

Sähköposti Tulosta PDF

Jää nähtäväksi, miten päästömanipulaatiokielto vaikuttaa mäkivetokisojen osallistumismääriin. Kuva on vuodelta 2017 Kasukkalasta.

Kuorma-autojen päästömanipulaatioiden käytön, myynnin ja asennuksen todetaan lisäävänpäästöjä ja vääristävänkilpailua. Nyt näistä halutaaneroon lakimuutoksella. Muttaepäselviä kohtia jää edelleen.
 

Leijonasoturi

Sähköposti Tulosta PDF

Valoraudat on toteuttanut RST-Steel, teippaukset Santala Print. Nimeksi tuli The Lion Warrior, Leijonasoturi.

Kun Scanian toimitus venähti, vetoautoksi tuli takatelinen TGX-MAN.
 

Lastbilsträffen – Taianomainen tunnelma

Sähköposti Tulosta PDF

Monika Kesselring tuli Ramseleen Sveitsistä asti.

Ruotsin pikkukylässä järjestetään suuret rekkajuhlat kerran vuodessa. Sveitsiläinen Monica tuli paikalle kolmatta kertaa.
 


Sivu 23 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 17.06.2025 22:46 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki