Mainospalkki

Suomen ensimmäinen Super-Scania on 560 S

Sähköposti Tulosta PDF

Scania 560 S oli kuormattu 50-tonniseksi. Kokkolassa oli liukasta.

Scanian uutta moottoria, jossa ei ole linkoa, pääsivät asiakkaat kokeilemaan tien päällä jo talvella.
 

Kohti suuria nosturiseikkailuja

Sähköposti Tulosta PDF

Kurkolinen FM Volvo nostotöissä.

Yrittäjyyteen ei lähdetty hullunrohkein satsauksin. Tavoitteena on kasvaa suuremmaksi nosturiautofirmaksi hillitysti.
 

Täyssähköiset MAN-kuormurit tuotantoon kahden vuoden päästä

Sähköposti Tulosta PDF

MAN esitteli lähellä tuotantoautoa olevan sähköisen prototyypin helmikuussa Nürnbergissä.

MAN kertoi huomisen voimalinjoistaan. Samalla esiteltiin sähkörekkaveturin prototyyppi. Vety tulee ennakoitua myöhemmin.
 

Akkukorjaamoiden paluu

Sähköposti Tulosta PDF

Volvon sähkökuorma-auton akku.

Sähköauton akun vaihto maksaa kymmeniä tuhansia. Halvemmalla päästään, kunvaihdetaan heikot kennot.
 

Ajolinja aloittaa Uptime-palvelujen juttusarjan

Sähköposti Tulosta PDF

Jätti-Vehossa Vantaan Vehkalassa kaksi henkilöä hoitaa 1 000 auton Uptime-seurantaa.

Automerkit lupaavat 100 % käyttöastetta, johon pyritään ennakoivalla kunnossapidolla. Tutustumme joka merkin palveluihin.
 


Sivu 29 / 49
Lue uusimmasta numerosta

UUDEN AJAN JUHLAMERSU
Jari Laurénin luotsattavana on 16 tähtikeulaa ja yli 30 vakituista kuljettajaa. Arjen pysäytti hetkeksi perhe- yrityksen 50-vuotisjuhlat.

SUURI KUIN SIMEON
550 kuljettajan Simeon on panostanut kuljettajien koulutukseen. Ajotavan seuranta on tuottanut tulosta niin kuljettajille kuin yrityksellekin.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 01.05.2025 23:50 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki