NTM tekee FRC-korit ja kärryn

Sähköposti Tulosta PDF

Power Truck Show:ssa NTM:n osastolla oli esillä 76-tonninen sorakasettiyhdistelmä ja 17,4-metrinen kuusiakselinen kokosivuaukeava kaappikärry. Kuvassa NTM:n myyjä Simo Isohanni ja sorakasettiperävaunun alusta.

Mercedes-Benz eActros 600 tulee vetoautoksi Keskon ajossa olevaan FRC-luokiteltuun täysperävaunuyhdistelmään.
 

Vuoden tulokas ja luokkavoitto

Sähköposti Tulosta PDF

Sepa Oy:n Volvo FH 500 TC 6x4.

Sepan kattoristikot liikkuvat näyttävällä nelivuotiaalla Volvolla, jonka suunnittelu on Veikka Ahosen itsensä käsialaa.
 

Kolmea laatua tankkeihin

Sähköposti Tulosta PDF

510-heppainen Volvo FH500 LNG. Tieliikenteessä sallittu kokonaismassa on 75 tonnia.

Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700, mutta näyttää kuormat kulkevan silläkin.
 

Drift & Truck Show Seinäjoella: Kumin käryä ja tuttuja

Sähköposti Tulosta PDF

Tämän enempää ei Ideaparkin alueelle isoja mahtunut. Mutta näyttäviä olivat kaikki.

Etelä-Pohjanmaalla oli kesän alussa mielessä jo elokuinen Power Truck Show.
 

Esimakua tulevasta

Sähköposti Tulosta PDF

Wibaxin Scania 45R ja Nordic Tankin viisikkokärry.

Kaakkois-Suomen kemikaalikuljetuksiin ilmestyi Suomen ensimmäinen ADR-sähkörekka. Wibax aikoo sähköistää kaluston vuoteen 2030 mennessä.
 


Sivu 1 / 51
Lue uusimmasta numerosta

HÄRMÄN PUUAUTOKINGI
Power Truck Show:ssa oli yli 600 autoa, joista paras kotimainen oli Niclas Hautasen Volvo FH16 Aero 780 XXL Deluxe.

HAKUNA MATATA – EI
HUOLIA, EI ONGELMIA

Tenholassa haluttiin pysyä tutussa Vehon Raaseporin korjaamossa. Mutta merkki vaihtui, myös kärryssä ja nosturissa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 14.09.2025 02:33 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki