Schenkerin Volvo FH Electricin talvikokemuksia

Sähköposti Tulosta PDF

Omapainoa sähköisellä takateliveturilla on ajoneuvorekisterin mukaan 12 360 kiloa.

Välilatauksia henkilöautopaikoilla. Moniviikkoinen korjaamokäynti. Talvi on tuonut hankaluutta sähkö-Volvon suoriutumiseen HCT-veturina.
 

Kunnossapidon totuuksia

Sähköposti Tulosta PDF

Vuodenvaihteessa Maanrakennus Keräsellä kiinnostuneita ostajia odotti kolme sora-autoksi muunnettua Sisu Polar CK16M -autoa. Vuosimallien 2015-16 autot olivat varsin samankaltaisia, telivetoisia ja perusakseliväliltään joko 3 350 tai 3 450 mm. Runkoa on lyhennetty telin takaa.

Erinomaista työkalumerkkiä ei helpolla pysty vaihtamaan parempaan. Toisekseen hetki tuumailua voi säästää moottorivauriolta. Keräsellä on Suomen suurin Sisu-laivasto.
 

Helppo askel sähköisyyteen

Sähköposti Tulosta PDF

Canteria on mennyt vuosittain kilpiin noin 25. Muutama on tilattu sähköisenä, mm. kappaletavarajakoon ja kalanajoon.

Vanha tuttu Canter sähköisellä suoravedolla tarjoaa ihan hyvän kantavuuden eikä latauskaan vaadi ihmelaitteita. Fuso eCanter 7C18:sta voi helposti lähteä huruuttamaan kohti uutta.
 

Päällirakenne USA:sta, yksityiskohtia Kajaanista

Sähköposti Tulosta PDF

Siistiä autoa kehtaa käyttää rekkanäyttelyissäkin, kuten Iso-Syöte Truck Weekendissä. 14,2-litrainen V8 on 460 hevosvoimainen. Edessä on 400 kilon lyijypaino.

Hinausautoa ajava Heikki Grönberg on mestari keksimään uutta käyttöä tarpeettomaksi käyneille satunnaisille osille.
 

Sundgrenin hakeautot Keski-Ruotsista

Sähköposti Tulosta PDF

Sundgrenin porukkaa Härmässä eli Viktor Nyman (vas.), Christian Wallman, David Ohlsson, Simon Norgren, Johan Sjödin ja Rickard Svan.

Suomen ja Ruotsin rekkanäyttelyt tekevät yhteistyötä. Siksi Sundgrenin Scaniat kävivät Härmässä.
 


Sivu 6 / 42
Lue uusimmasta numerosta

TUNTEMATON SOTILAS
Team Tapani Trucking on Pajalasta, Muoniojoen varrelta Muodoslompolosta. Ajokki Scania S770 "Tuntematon sotilas" oli Härmän näyttelyn paras.

POHJASET OY
ON AINA TIEN PÄÄLLÄ

Pohjaset hankki ruotsalais- merkkien haastajaksi tähtikeulan. 67-vuotias yritys on ottanut tänä vuonna kaksi kaasu-Volvoa ajoon.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 12.09.2024 22:50 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki