Mainospalkki

Terveiset tunturista

Sähköposti Tulosta PDF

Iso-Syötteen rekkanäyttelyn taustahahmot Mikko Hallikainen (vas.), Teemu Kaijala ja Lauri Nyström.

Ennen ruskakauden alkua Iso-Syötteellä oli taas rekkajuhlat. Näytillä oli 235 autoa ja lisääkin olisi mahtunut.
 

Pauli Lehdon MAN TGL 12.250 Powermatic – ”Paras luokassaan”

Sähköposti Tulosta PDF

Lehto & Jylhällä on kolme kuorma-autoa ja satakunta vaihtolavaa.

Lehto & Jylhän näppärän ketterä TGL-MAN automaattiaskilla poikkesi MAN-päivässä Espoossa.
 

Luja valoteho ja pitkä takuu

Sähköposti Tulosta PDF

Kangasharjun porukalla on kotiin viemisinä Iso-Syötteen rekkanäyttelystä puuautoluokan kakkospokaali. Nyt ei maisemaa valaista lisävalopattereilla.

Suomessa ajetaan paljon hämärässä ja pimeässä. Lisäksi puuauto, kuten Kangasharjun Volvo, liikkuu vähemmin liikennöidyillä teillä, joissa kaukovalot ovat usein päällä.
 

Iveco S-Way 500 – Vääntää ja värisee

Sähköposti Tulosta PDF

S-Way on ollut aina näyttävä, kamerapelit parantavat virtaviivaisuutta. Uusi Iveco, uusi logo keulalla.

Iveco on saanut uuden koneen ja digitaalisen mittariston. Eteenpäin on menty.
 

Eturivin sähkörekka, mutta painava

Sähköposti Tulosta PDF

Tuotantoon loppuvuodesta.

Mercedes-Benz ei hötkyillyt sähköisen maantiemallin kanssa. Voimalinjassa ei ole muita kompromisseja kuin korkea omapaino, johon on syypää monet hienot ominaisuudet tarjoava LFP-akusto.
 


Sivu 6 / 49
Lue uusimmasta numerosta

UUDEN AJAN JUHLAMERSU
Jari Laurénin luotsattavana on 16 tähtikeulaa ja yli 30 vakituista kuljettajaa. Arjen pysäytti hetkeksi perhe- yrityksen 50-vuotisjuhlat.

SUURI KUIN SIMEON
550 kuljettajan Simeon on panostanut kuljettajien koulutukseen. Ajotavan seuranta on tuottanut tulosta niin kuljettajille kuin yrityksellekin.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 01.05.2025 06:16 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki