Etuvedon edut

Sähköposti Tulosta PDF

 Mercedes-Benz esittelin etuvedon ensimmäistä kertaa Sprinter-pakettiautoonsa. Tutkailimme mitä etuja sillä saavutetaan.

Etuvedosta on hyötyä parantuneena kuromauskorkeutena, joka nyt on 80 mm matalampi. Muita etuja ovat edullisempi hankintahinta, noin 50 kg kantavuus etu ja parempi vetopito tyhjällä autolla. Etuveto hieman huonontaa kääntösädettä takavetoisesta, jossa eturenkaat pääsivät kääntymään enemmän.

Uusi Sprinter on kelpo työkalu, ja Mercedeksen tyyliin senkin saa varusteltua erittäin perusteellisesti. Koeajamamme mallin varustelista olikin lähes täyteen ruksittu. Saahan ammattiajossakin olla ripaus luksusta. Lisäksi ammattikuljettaja istuu tien päällä sen verran paljon, että harva kieltäytyy pienestä mukavuudesta. Uuden Sprinterin sähköiset avustimet tuovat mukavuuden lisäksi myös turvallisuutta. Lue 01.02. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden numerosta, mitä muuta uutta tekniikkaa Sprinteriin on mahdutettu.

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

eACTROS 600 TESTIKIERTUE MAALIIN
Mercedes-Benz Trucksin organisoima "eActros 600 European Testing tour" tuotti monia vastauksia laajaan joukkoon kuljetusalaa askarruttavia kysymyksiä".

TrailerWIN-OHJELMISTO
Kotimainen TrailerWIN-ohjelmisto helpottaa ja tehostaa kuljetuskaluston mitoitukseen tehtäviä muutoksia.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Vuosien varrella Helsingin Länsiväylä on ollut hämäys-työmaiden ja -rajoitusten näyttämö tämän tästä..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 12.09.2024 21:41 ]

Mainospalkki