Mainospalkki

Kaupungin työrukkanen

Sähköposti Tulosta PDF

Renault Trucks D 16 T 4x2 E-Tech vahvisti käytännössä aiempia kokemuksiamme täyssähkökuorma-autoista. Suorituskyky kaupunkinopeuksissa on mainio, matkanteko värinätöntä ja melutaso ohjaamossa miellyttävän matala. Kaikki ominaisuuksia, jotka alentavat kuljettajan työpäivän aikaista kuormitusta.

Kuljetuskalustolle ja – ratkaisuille asetettavat vaatimukset päivittyvät nyt vilkkaaseen tahtiin. Huomattavan lyhyellä aikavälillä olemme siirtymässä pois fossiilisesta dieselistä ja etsimässä kestävää reittiä hiilidioksidipäästöttömään aikaan ja kuljetuksiin.
 

Yrittäjät eivät ymmärrä parastaan

Sähköposti Tulosta PDF

- Vinjettiä koskeva lakiesitys annettiin edellisen eduskunnan käsiteltäväksi. Se raukesi eduskuntakauden päättyessä. Nyt sitä ei ole nostettu uudestaan esille...

Markus Teräväinen, miksi E85 ei maksa meillä 70 senttiä/l kuten Ranskassa?
 
Ja miksi meillä ei ole tiemaksuja, vinjettiä, raskaalle liikenteelle kuten kaikissa muissa EU-maissa?
 
Ja miksi meillä ei ole ammattidieseliä kuten muissa EU-maissa?

Ja kuka se oli, joka määräsi, että liikenneverotuksen uudistamisessa päätavoitteena pitää olla, että autoilla ajo vähenee, että päästöt vähenevät ja että verotuotto silti säilyy?
 

Valmis kovaan käsittelyyn

Sähköposti Tulosta PDF

Iveco T-Way 8x4 seisos tauolla. Ohjaamon muotoilu tuntuu miellyttävän monen silmää. Selvät muotoilun piirteet kielivät myös toimivuudesta, Iveco on kunnon kippiauto.

’Treat it bad’ -sloganilla Iveco herättelee T-Way AT410T51 mallistaan kiinnostuneita ammattilaisia. Rehellisyyden nimissä edes yritys koetella neliakselista Ivecoa monttuolosuhteissa kovalla kädellä ei uutta Ivecon mallia hetkauttanut.
 

Hawe Finland Oy – Hydrauliikan moniosaaja

Sähköposti Tulosta PDF

Myyntipäällikkö Tomi Konosen asemapaikka on Oulun toimipaikassa. Pääkonttorin tuotevalikoimiltaan laajaa varastoa hän esittelee myös mielellään. Espoossa järjestetään myös koulutustilaisuuksia, jatkossa niitä tarvitaankin kun sähköiset CAN-ohjausjärjestelmät yleistyvät.

Ensimmäisen hydraulisen laitteen patentoi englantilainen Joseph Bramah vuonna 1795. Kuitenkin vasta toisen maailmansodan jälkeen hydrauliikka otti vallan itselleen ja alkoi pyörittää maailmaa.
 

Kaupunkikuljetuksiin

Sähköposti Tulosta PDF

Fiat eDucatoa ei vielä jostain syystä oltu varustettu pikalataukseen mahdollistavalla pistokkeella. Se, ja auton vaatimaton range asettavat sillä tehtävillekuljetuksille vielä tässä vaiheessa rajoituksia.

Auto, tekniikka ja kuljetus testasi uutta Fiat eDucatoa samaan aikaan, kun suoritimme kun vuotuista Arctic Testiämme. Auto ei ollut mukana varsinaisessa Arctic Testissä sen erilaisen varustelun vuoksi.
 

Maantiekuljetusten rahoilla tuetaan muita kuljetusmuotoja

Sähköposti Tulosta PDF

Ennen pitkää ajoneuvoissa käytettävän energian hinta tulee laskemaan, sanoo Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun autoalan professori Jouni Juntunen.

Auto, tekniikka ja kuljetus selvitti Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun autoalan professorin Jouni Juntusen näkemystä tämänhetkisestä tilanteesta kuljetusalalla.
 

Tule meille töihin!

Sähköposti Tulosta PDF


Auto tekniikka ja kuljetus- lehti etsii asiakaspäällikköä monipuolisiin mediamyynnin tehtäviin.
 

Sähköinen partneri

Sähköposti Tulosta PDF

International Van of the Year 2019 -palkinnon pokannut PSA:n pakettiautomallisto on saanut täyssähköisen voimalinjan.

Pakettiautomaailma sähköistyy nyt myös pienimmässä päässä. Peugeot e-Partner kulkee ketterästi yhdellä latauksella yli 200 kilometriä. Vuoden alussa voimaan tullut täyssähköautojen autoverovapaus näkyy myös sähkö-Partnerin hinnassa.
 

Puun matka kannolta tehtaalle

Sähköposti Tulosta PDF

Teollisuuden tarvitsema puu ei vanhene laaneilla ja teiden varsilla. Aamulla tuotu viimeinen kuorma metsästä lähtee jo iltapäivällä tehtaalle.

Suomen viennistä noin viidennes tulee metsäteollisuuden tuotteista, mutta puulla on iso merkitys myös kotimaan talouden pyörittämisessä. Puu ei lopu metsistä nykyisellä korjuulla, sillä kasvua on enemmän kuin sitä ehditään kuluttaa. Puun käsittely kannolta tehtaalle työllistää urakoitsijoita ja kuljetusyrittäjiä.
 

Topliftin notkea hakevaunu

Sähköposti Tulosta PDF

Kaartavan perävaunun akselit ovat käsiohjauksessa. Takimmaisten akseleiden pyöriä on käännetty saman verran. Etummaisin akseli on nostettu parantamaan kääntymiskykyä.

Viiden tuotantovuoden jälkeen Topliftin ohjattavilla akseleilla varustetusta hakevaunusta on hioutunut asiallinen työkalu.
 


Sivu 2 / 70

Lue uusimmasta numerosta

DAF XG 530 FTS
Pääsimme kokeilemaan DAF Digital Vision peilijärjestelmällä varustettua veturia lastatun kolmiakselisen puoliperän vetäjänä.

POWER TRUCK SHOW
-ENNAKKO

Raportoimme etukäteen, mitä kaikkea Power Truck Show tänä vuonna tarjoaa, jotta paikan päällä tietää tarkemmin mihin tutustua.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Helsingin liikennejärjestelyillä pyritään synnyttämään mahdollisimman paljon ruuhkia sulkemalla pääkatuja massiivisilla katutöillä..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 28.06.2022 16:17 ]
feed-image Feed Entries


Mainospalkki