Itsetehty Longline

Sähköposti Tulosta PDF

- Kun kyljet ovat menosuuntaan ja kyse on kuorma-autosta, turvavyöitä ei tarvita, Pasi Autio kertoo.

Härmän näyttelyn raati ymmärsi Aution rekan erikoisuuden, siinä on 6-paikkainen hytti. Tuli kakkospytty vanhempien puoliperävaunuyhdistelmien sarjassa.
 

Tiia ajaa Kuljetus Laaksosen Trakkerilla

Sähköposti Tulosta PDF

27-vuotias Tiia Lähtinen on ajanut Kuljetus Laaksosella reilun vuoden.

Ajamaan oppii ajamalla ja maa-aineskuljetukset ovat asiakaspalvelua. Tiia Lähtisellä on muitakin rakentavia ajatuksia kuljettajan työstään.
 

Mika Auvisen Scania R540 ”Movin On”

Sähköposti Tulosta PDF

Rosterit ovat tuttuun Auvisen tapaan Hio-Mexiltä.

Auvinen kierrätti vanhaa ja teki uuden rekkahenkisen Scanian omaksi työajokikseen. Säiliöt ovat Nordic Trophy voittajasta. Keep On Truckin’!
 

Kerralla kärkeen

Sähköposti Tulosta PDF

DAF on mitä ilmeisemmin Truck of the Year 2022.

XF, XG ja XG+. Siinä on DAFin uusitun maantiemalliston ylpeydet, jotka tekevät kuljettajasta kuninkaan.
 

Design Simo

Sähköposti Tulosta PDF

Juha Järvisen kolmas tummansininen Scania.

Järvinen Transport ajaa murskeita pääkaupunkiseudulla vahvimmalla kuorma-autolla, Scania R770:llä. Se on tehty legendaarisen motiivimaalarin, Riikosen Simon uraa kunnioittaen.
 


Sivu 38 / 53
Lue uusimmasta numerosta

HALVEMPI VAIHTOEHTO
Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.

KARJALATO CUSTOMS
Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 11.11.2025 19:39 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki