Kolmen polven 16-litraisia

Sähköposti Tulosta PDF

Paajasen pääasiallinen työkalu on vuoden 2018 Volvo FH16 750 Globetrotter. Kanttilamppu FH16 470 toimii apuautona kuormien viennissä. Ulkoisesti kehitys näkyy, mutta käytännössä Paajasen mukaan suurta eroa ei ole, jos vaihteistoa ei huomioida.

Anssi Paajasella on harvinainen Volvo-trio. Kanttilamppuinen FH16 häviää yllättävän vähän uudelle Volvo-mallille. Mutta F16 -malli alkaa olla jo eläkeläinen, sanoo savonlinnalaisyrittäjä.
 

Kasvanut otsa

Sähköposti Tulosta PDF

Korkeaohjaamoinenkin FM vaatii katolle ilmanohjaimen.

Helppo nousta hyttiin, jossa tilaa on entistä enemmän. Volvo FM460 Globetrotter 6x2 isolla hytillä tarjoaa laajat käyttömahdollisuudet.
 

Perälauta ei petä

Sähköposti Tulosta PDF

Truck Service Finlandille valmistui hiljattain koneenkuljetuslava. Lavan etuosan kotelossa on sähkövinssi.

Viipurissa syntynyt nurmijärveläinen Paavo Teräväinen, 78 on tehnyt metallitöitä yli 60 vuotta. Siinä ajassa on syntynyt n. 5 000 lavaa. Lavarakenne Paavo Teräväinen on edelleen voimissaan eikä laadusta tingitä.
 

Kaarihalli nousee nopeasti

Sähköposti Tulosta PDF

Veljekset Toivasen vierekkäiset 65-metriset kalustohallit.

Kemiläinen maanrakennusyritys Veljekset Toivanen säilytti Sotkamon kaivoksella hiekoitusmursketta taivasalla. Murskeeseen sekoittuva lumi ja jää hankaloittivat kovasti levitystyötä.
 

Verhoomo Sorsan hallit nousivat Vantaalle

Sähköposti Tulosta PDF

Verhoomo Sorsan tilat yli kaksinkertaistuivat. SE Mäkisen autonkuljetusyhdistelmä tulee Sorsan pääportista sisään ja pääsee takaportista ulos. Ei tarvitse pihalla vekslailla. Pihalla talon ympärillä on 100 autopaikkaa.

Korona-aika on kasvattanut räjähdysmäisesti kylmäkuljetusautojen kysyntää. Pakuvarustelussa on Sorsan valtakunnassa hyvät näkymät, nyt avarissa tiloissa.
 


Sivu 38 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 03.07.2025 12:55 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki