Vaikeuksista voittoon

Sähköposti Tulosta PDF

TransHartikaisen FH-Volvo on ”old school”-henkinen, yksi näyttävimmistä suomalaisista Volvoista.

TransHartikainen autoilee FH16-550 Volvolla. Ensin alkoi Volvo kuluttamaan hirveitä. Sitten tuli loparit ajopaikasta. Näistä vastoinkäymisistä on kuljetusyrittäjä Tuomas Hartikainen selviytynyt.
 

Yli 500 000 kilometriä maidonkeräilyä kaasu-Volvolla

Sähköposti Tulosta PDF

Toimintamatka yhdellä LBG-tankillisella on noin 800 kilometriä. Se pitää sisällään nuppina keräilyä, yhdistelmänä ajoa ja tyhjäajoa. Tarkkoja kulutuslukemia Juhana Roimolalla ei ole, koska kaasuauton polttoainelaskut menevät suoraan Valiolle.

Miten on kaasuauto kulkenut? Toimiiko kaasun tankkaus? Onko hinuria tarvittu?
 

Kahden asentajan voimin

Sähköposti Tulosta PDF

Uusien mittojen myötä JR Tarvekuljetuksen elintarvikekuljetusyhdistelmien vetoautot ovat pidentyneet. Kuvan P410-Scania VAK-korein ja perävaunuin on 27-metrinen.

Kun Raskone lopetti Kotkassa, JR Tarvekuljetuksen Juho Räsänen vuokrasi kaksi läpiajettavaa hallipaikkaa ja aloitti korjaamotoiminnan.
 

Kura kulkee komeasti

Sähköposti Tulosta PDF

Arvo Kurki, Samin isoisä, aloitti autoilun 80 vuotta sitten.

Kotkassa on Suomen hienoimpia betoniautoja. Se on kolmannen sukupolven kuljetusyrittäjällä, Sami Kurjella, joka varusteli betoniautonsa tähtäimessä hyvä työergonomia.
 

A-tupla tien päällä

Sähköposti Tulosta PDF

Tankkaus työvuoron päätteeksi.

Kappaletavaraliikenteessä ovat yleistyneet rekkaveturin ja puoliperävaunun yhdistelmät dollylla kytkettynä. Sellaisella Ajolinjan avustaja kävi heittämässä keikan länsi- Suomessa.
 


Sivu 40 / 54
Lue uusimmasta numerosta

MILJOONAN
EURON HINURI

Redgonpunaiset Sulingon raskashinurit on palkittu monissa rekkanäyttelyissä. Kun kalustoon ja ammattitaitoon on panostettu, hyvä maine kantaa ja keikkaa pukkaa.

LOSKA-AJOT
120 autokuntaa ajoi Riihimäeltä Hämeenlinnaan Vetkun syysajossa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 02.12.2025 22:15 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki