Paajasen pääasiallinen työkalu on vuoden 2018 Volvo FH16 750 Globetrotter. Kanttilamppu FH16 470 toimii apuautona kuormien viennissä. Ulkoisesti kehitys näkyy, mutta käytännössä Paajasen mukaan suurta eroa ei ole, jos vaihteistoa ei huomioida.
Anssi Paajasella on harvinainen Volvo-trio. Kanttilamppuinen FH16 häviää yllättävän vähän uudelle Volvo-mallille. Mutta F16 -malli alkaa olla jo eläkeläinen, sanoo savonlinnalaisyrittäjä.
Truck Service Finlandille valmistui hiljattain koneenkuljetuslava. Lavan etuosan kotelossa on sähkövinssi.
Viipurissa syntynyt nurmijärveläinen Paavo Teräväinen, 78 on tehnyt metallitöitä yli 60 vuotta. Siinä ajassa on syntynyt n. 5 000 lavaa. Lavarakenne Paavo Teräväinen on edelleen voimissaan eikä laadusta tingitä.
Lue uusimmasta numerosta TILAVIN JA TEHOKKAIN Heikki Sammallahti laati uuden Volvonsa varuste- listan työn ja autossa asumisen ehdoilla. Loppu- tuloksena tuli passeli työkalu.
MIKETEN JATKETTU
S-HYTTI Pidennettyä makuuhyttiä on saanut Scaniaan jo parisen vuotta, mutta nyt tuli ensimmäinen Suomeen. Pääkirjoitukseen Tilaa lehti