Racing-henkeä

Sähköposti Tulosta PDF

Iceman oli Oslo Motor Show näyttelyn paras (Best in Show) ja paras myös maalauksessa. Kuvassa auton kuljettaja Pasi Miilumäki (vas.), kuljetusyrittäjä Juha Ristimaa ja motiivimaalari/pääsuunnittelija Perttu Papunen.

Ajolinjan 9/2021 numeron julisteyhdistelmällä ajetaan Pohjolan liikenteessä. Ja ilmeisesti ensi kesänä HCT-mittaisena.
 

Hyvä auto tekee kuljettajasta paremman

Sähköposti Tulosta PDF

Sieltä se tulee vaivatta, Trakkerin seuraaja T-Way.

Maastoajossa ei kehuta T-Way mallin raikasta ulkonäköä, vaan etenemisominaisuuksia. Alastulo on usein nousua hankalampaa.
 

Manipulaatio hankaloituu

Sähköposti Tulosta PDF

KITAS-anturin sinetöinti on uusi. Se pitää uusia kahden vuoden välein ja sinetissä on sarjanumero, josta selviää sinetöinnin tehnyt korjaamo. KITAS-anturi on alumiinia ja se on tarkastettavissa UV-valolla, jolla selviää mahdollinen anturin peukalointi.

Uusissa etäluettavissa piirtureissa on entistä enemmän älyä. Tavoitteena on helpottaa viranomaisvalvontaa.
 

Muuntuva valotaulu ja vahva karjapuskuri

Sähköposti Tulosta PDF

Pakko on uskoa, että tämä on Mercedes-Benz. Edestä katsoen näkyy vähintään seitsemän valmistajan logoa.

Isä ja poika, Juha ja Eemil Lindholm Oulusta, esittelevät uuden tähtikeulansa kotimaisia varusteita.
 

Oppisopimuksella puukuskiksi

Sähköposti Tulosta PDF

Teemu Pietarinen. Huomisen ammattikuljettaja.

Kun ajokoe meni hyväksytysti läpi, voi työssäoppimista jatkaa 76-tonnisella.
 


Sivu 36 / 53
Lue uusimmasta numerosta

MILJOONAN
EURON HINURI

Redgonpunaiset Sulingon raskashinurit on palkittu monissa rekkanäyttelyissä. Kun kalustoon ja ammattitaitoon on panostettu, hyvä maine kantaa ja keikkaa pukkaa.

LOSKA-AJOT
120 autokuntaa ajoi Riihimäeltä Hämeenlinnaan Vetkun syysajossa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 19.11.2025 21:35 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki