Manipulaatio hankaloituu

Sähköposti Tulosta PDF

KITAS-anturin sinetöinti on uusi. Se pitää uusia kahden vuoden välein ja sinetissä on sarjanumero, josta selviää sinetöinnin tehnyt korjaamo. KITAS-anturi on alumiinia ja se on tarkastettavissa UV-valolla, jolla selviää mahdollinen anturin peukalointi.

Uusissa etäluettavissa piirtureissa on entistä enemmän älyä. Tavoitteena on helpottaa viranomaisvalvontaa.
 

Muuntuva valotaulu ja vahva karjapuskuri

Sähköposti Tulosta PDF

Pakko on uskoa, että tämä on Mercedes-Benz. Edestä katsoen näkyy vähintään seitsemän valmistajan logoa.

Isä ja poika, Juha ja Eemil Lindholm Oulusta, esittelevät uuden tähtikeulansa kotimaisia varusteita.
 

Oppisopimuksella puukuskiksi

Sähköposti Tulosta PDF

Teemu Pietarinen. Huomisen ammattikuljettaja.

Kun ajokoe meni hyväksytysti läpi, voi työssäoppimista jatkaa 76-tonnisella.
 

”En näe hiipumisen merkkejä"

Sähköposti Tulosta PDF

Nyt Scanioilla ajava alavutelainen Jarkko Vartiamäki tuli kuvatuksi raumalaisen Ari Eklundin Volvon edessä Puunkuljetusseminaarissa.

Millainen on 50-vuotiaan Metsäalan Kuljetusyrittäjien jäsenten tulevaisuus? MKY-puheenjohtaja ja kuljetunsyrittäjä Jarkko Vartiamiäki näkee haasteita, mutta myös toivoakin.
 

Fuller oppilaiden käsiin

Sähköposti Tulosta PDF

Sisu Polar Hybridin Fuller-vaihteiston vaihdekepin liukukytkimestä saa annosteltua sähköä.

Joensuuhun saatiin Riverian ammattioppilaitokselle levitettävä opetusperävaunu EU-rahalla, hybridikuorma-auto on luvattu marraskuuksi.
 


Sivu 36 / 53
Lue uusimmasta numerosta

HALVEMPI VAIHTOEHTO
Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.

KARJALATO CUSTOMS
Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 06.11.2025 13:14 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki