Mainospalkki

Kylmäkuljetuksiin jättiparannus

Sähköposti Tulosta PDF

Molempia paneelimalleja käytetään perävaunun lattiarakenteessa. Vasemmanpuoleisen LiteShellin kuitumuovinen poikittaispalkki on huomattavasti kapeampi kuin oikeanpuoleisen, nyt valmistuksesssa olevan PurFerron puinen poikittaispalkki. Lämpöeristeen määrä pinta-alaa kohti on LiteShellillä suurempi.

Kögel kehittää uutuutta, erityisen kevyttä ja energiatehokasta lämpösäädeltyä kuormakoria. Kyse on valmistajan historian suurimmasta tuoteinvestoinnista.
 

Kilpailu kiristyy

Sähköposti Tulosta PDF

Maxus e-Deliver 7 on tonniluokan uusi tulokas.

Suomessa selvästi suosituin pakettiautojen kokoluokka on ns. tonniluokka. Tähän kokoluokkaan luetaan yleisesti myös alle 1 000 kg kantavuuden autot. 1 000 kg kantavuuden omaavia autoja on selvästi vähemmän erityisesti sähköisten pakettiautojen parissa.
 

Henkilöauton tuntuma

Sähköposti Tulosta PDF

Uuden mallin tunnistaa isommasta maskista.

Runsas puoli vuotta sitten uudistunut Mercedes Benz Vito tarjoaa hienoa matkantekoa. Kun sähköautojen hype tuntuu valtaavan alaa, on hyvä perehtyä myös dieselmalliin, jota Mercedes jatkuvasti kehittää.
 

Toimitusjohtaja Juha Ruotsalainen, Veho Oy: Automarkkinoiden erot suuria nykytilanteessa

Sähköposti Tulosta PDF

"Tulevaisuus on nähtävä positiivisena ja täynnä mahdollisuuksia", Juha Ruotsalainen painottaa!

Juha Ruotsalainen puhuu mielellään tulevaisuudesta.
 

MAN TGE NEXT – Kohti tulevaa

Sähköposti Tulosta PDF

Neliveto MAN TGE Next taipui mainiosti upeissa Itävallan maisemissa.

Laaja hyötyajoneuvojen ja kuljetuksen parissa toteutuva näyttely Hannoverissa oli pohjalla, kun MAN esitteli näyttelyyn tulevia uutuuksiaan koeajon merkeissä Itävallassa heinäkuun alussa. Esillä oli laaja mallisto kuorma-autoja eri kokoisina ja eri käyttövoimin.
 

Kuorma-autot Euro NCAP -testiin

Sähköposti Tulosta PDF

Loppuvuotena 2024 Euro NCAP:ssä aloitettavissa testeissä luvataan huomioitavan viisi raskaiden hyötyajoneuvojen tyyppiä. Niistä yhtenä kippiautoja arvioidaan omilla erityisillä turvallisuusvaatimuksilla. Jos kuvan Sisu testattaisiin, se kuormattaisiin 25 462 kg massaan eli puoleen kantavuudestaan. Ajoneuvon omamassa näet on 16 460 ja kokonaismassa 34 464 kg.

Euro NCAP laajentaa turvallisuustestejään kuorma-autoihin. Toukokuussa 2024 niille julkaistiin ensimmäiset testausohjeet. Testausohjeiston nimi on Truck Safe. Törmäystestejä niihin ei aluksi kuulu.
 

Tule meille töihin!

Sähköposti Tulosta PDF
Jos sinulla on vähintään B-ajokortti ja olet kiinnostunut henkilöautojen lisäksi myös pakettiautoista tai jopa kuorma- tai linja-autoista, ja osaat kirjoittaa ajatuksiasi ja mielipiteitä paperille, me koulutamme sinut
 
ALAN TOIMITTAJAKSI
 
Älä epäröi. Kerro itsestäsi osoitteella klaus.bremer@boy.fi tai utele lisää puhelimella 040-9000140.
 

Nosturikin kaipaa tarkastuksia

Sähköposti Tulosta PDF

Kuormausnosturille on tehtävä perusteellinen määräaikaistarkastus lähestyttäessä valmistajan määrittämää nostolaitteen suunnittelurajaa. Mikäli rajat eivät ole tiedossa, on tarkastus tehtävä viimeistään 10 vuoden kuluessa käyttöönotosta.

Asennus- ja kuormausnostureiden parissa toimivat tahot puhuvat sujuvasti nostureiden kympityksistä ja kymppivuotistarkastuksista. Turvallisuuden nimissä on tarkastuksia tehtävä kuitenkin vuosittain.
 

Älykäs tulevaisuus

Sähköposti Tulosta PDF

Hans Schep, Ford Pro Euroopan toimitusjohtaja, esitteli yrityksen uutta digitaalista teknologiaaVuoden Kansainvälinen Pakettiauto -palkinnon raadille Frankfurtissa toukokuun lopulla.

Ford Pro kutsui Vuoden Pakettiauto -tuomariston jäsenet toukokuun lopulla Frankfurtiin esitelläkseen pk-yrityksille suunnattua digitaalista sovellustaan.Koeajettavana oli myös seitsemän erilaista versiota Vuoden Pakettiautosta 2024, Ford Transitista.
 

Satavuotias standardointi

Sähköposti Tulosta PDF

Muun muassa älyliikenne, automatisoidut ajoneuvot ja kyberturvallisuus työllistävät standardisoijia nyt ja tulevaisuudessa yhä enemmän.

Jokapäiväiseen toimintaamme ja olemiseemme vaikuttaa lähes kolmekymmentätuhatta standardia. Ne eivät erityisesti näy missään, mutta tekevät monet asiat turvallisiksi, auttavat teollista tuotantoa sekä vientiteollisuutta ja yksinkertaistavat monia elämän asioita. Standardeilla ei määritellä kurkun käyryyttä tai paksuutta, ne kuuluvat EU-direktiiveihin.
 


Sivu 4 / 83

Lue uusimmasta numerosta

FORDIN SÄHKÖISET UUTUUDET
Ford Pro tarjoaa nyt sähköistetyt versiot jokaisesta Transit-malliston pakettiautosta, kun täysin uusitun E-Transit Courierin tuotanto alkaa.

VUOSITUHANNEN SUURIN TILAUS
Scania ja Volvo ovat saaneet Ruotsin puolustusvoimilta 775:n kuorma-auton tilauksen..

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Kuljettaja joutuu keskittämään näkönsä värisevään sormenpäähän, että se osuu oikeaan pisteeseen näyttötaulussa..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 01.05.2025 05:54 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki