NTM tekee FRC-korit ja kärryn

Sähköposti Tulosta PDF

Power Truck Show:ssa NTM:n osastolla oli esillä 76-tonninen sorakasettiyhdistelmä ja 17,4-metrinen kuusiakselinen kokosivuaukeava kaappikärry. Kuvassa NTM:n myyjä Simo Isohanni ja sorakasettiperävaunun alusta.

Mercedes-Benz eActros 600 tulee vetoautoksi Keskon ajossa olevaan FRC-luokiteltuun täysperävaunuyhdistelmään.
 

Vuoden tulokas ja luokkavoitto

Sähköposti Tulosta PDF

Sepa Oy:n Volvo FH 500 TC 6x4.

Sepan kattoristikot liikkuvat näyttävällä nelivuotiaalla Volvolla, jonka suunnittelu on Veikka Ahosen itsensä käsialaa.
 

Kolmea laatua tankkeihin

Sähköposti Tulosta PDF

510-heppainen Volvo FH500 LNG. Tieliikenteessä sallittu kokonaismassa on 75 tonnia.

Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700, mutta näyttää kuormat kulkevan silläkin.
 

Drift & Truck Show Seinäjoella: Kumin käryä ja tuttuja

Sähköposti Tulosta PDF

Tämän enempää ei Ideaparkin alueelle isoja mahtunut. Mutta näyttäviä olivat kaikki.

Etelä-Pohjanmaalla oli kesän alussa mielessä jo elokuinen Power Truck Show.
 

Esimakua tulevasta

Sähköposti Tulosta PDF

Wibaxin Scania 45R ja Nordic Tankin viisikkokärry.

Kaakkois-Suomen kemikaalikuljetuksiin ilmestyi Suomen ensimmäinen ADR-sähkörekka. Wibax aikoo sähköistää kaluston vuoteen 2030 mennessä.
 


Sivu 2 / 52
Lue uusimmasta numerosta

HALVEMPI VAIHTOEHTO
Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.

KARJALATO CUSTOMS
Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 18.10.2025 12:26 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki