Sisu Uptime-palvelut – Suunnittelupöydällä

Sähköposti Tulosta PDF

Kuljetusyrittäjä Staffan Holmberg kertoo saaneensa hyvin apua Karjaan tehtaalta ja Raaseporin Veholta. Sisuja onkin ollut vuosikymmeniä.

Uusissa Sisuissa ei ole vielä etäyhteysvalmiuksia. Ja huolto-ohjelma on kiinteä. Auton kunnossapidossa tukeudutaan lähikorjaamon palveluihin.
 

Scania-matkaajat

Sähköposti Tulosta PDF

Nicolan autoissaan käyttämä sinihopea väritys on lainaa Saurerilta, sillä useat lanseeraukset tehtiin tällä värityksellä.

Kun syy on hyvä, reilun 7 500 kilometrin matka ei ole este. Sveitsiläiset Nicola Mazzuchelli ja Fridu Eggenberg pyörähtivät kesälomatkalla Suomessa.
 

Konvertoitu Scania

Sähköposti Tulosta PDF

Nico Raaska Adolf Lahti Oy:stä esitteli Power Truck Show -näyttelyssä Härmässä dieselmoottorisesta Scania G440 4x4 kuorma-autosta konvertoitua sähkökuorma-autoa.

Äänekosken biotuotetehtaalla liikkuu sähkörekka. Täyssähköauton saa vaihtamalla perustekniikan käytettyyn. Konvertointi osataan tehdä myös Suomessa.
 

Pitkähyttinen Scania R 620 Northern Lights

Sähköposti Tulosta PDF

Jukka Hanhisuanto on saanut pitkäohjaamoisen Scania R 620:n sivuprofiilin tasapainoiseksi. Topline-ohjaamon korkeus tasoittuu hienosti, missä auttavat auton tasaisen sininen, hillitty väritys ja siellä täällä leimuavat revontulimaalaukset. Auton väri on Lamborghini-urheiluautoista tuttu lila.

Jukka Hanhisuannon Lappi-aiheinen Scania R 620 jatkaa taiturin tutulla linjalla. Teini-ikäisen kuorma-auton valtavan pitkän ohjaamon tyylikkyys hämmästyttää.
 

Rengaskulut lisääntyvät rajusti sähköautoissa

Sähköposti Tulosta PDF

Rengaskauppiassisarukset Hämeenlinnasta eli Teija Vekka-Pirhonen ja Teppo Vekka. Kuvassa ollaan heinäkuussa Tawastian rekkanäyttelyssä.

Suomessa raskaan kaluston renkaita pinnoitetaan muuta Eurooppaa enemmän. Yksi pinnoittamo on Parolassa.
 


Sivu 8 / 34
Lue uusimmasta numerosta

KUSTOM KING
Kuljetus Nukalan Kustom King muistoautossa on otteita Mikko Nukalan elämästä ja kustomoiduista autoista.

POWER TRUCK SHOW
Härmään kokoontui ennätysmäärä kuorma-autoja, noin 550 kappaletta. Parhaaksi valittiin P. Björkin Bullseye rekkaveturi Pedersörestä.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 29.09.2023 23:37 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki