
S-Way on ollut aina näyttävä, kamerapelit parantavat virtaviivaisuutta. Uusi Iveco, uusi logo keulalla.
Iveco on saanut uuden koneen ja digitaalisen mittariston. Eteenpäin on menty.
Lue lisää... Kommentoi
Eturivin sähkörekka, mutta painava

Tuotantoon loppuvuodesta.
Mercedes-Benz ei hötkyillyt sähköisen maantiemallin kanssa. Voimalinjassa ei ole muita kompromisseja kuin korkea omapaino, johon on syypää monet hienot ominaisuudet tarjoava LFP-akusto.
Rossin musta leijona päätähtenä

Mikko Rossi oli tuonut näytille vuoden 2022-mallisen Olvin juomien jakelussa Kymenlaakson alueella olevan MAN-rekan. Kaksia-akselisen perävaunun alusta on Puolasta ja päällä oleva kuormakori Virosta. Yhdistelmän teippauksen on tehnyt LJH-Teippi ja auton keulan raudat ovat Light-Fixin tuotantoa.
Mikko Rossin MAN oli piristävä poikkeus Sisukujan rekkanäyttelyn ruotsalaismerkkiarmadassa. Kuusankoskelle kokoontui 40 autoa.
Ajokokeessa: Superman

Helmakatettu puoliperävaunu tarjoaa hyvän aerodynamiikan, mutta ei ole yleinen ratkaisu Euroopan logistiikassa.
Baijerin leijona on saanut saman voimalinjan kuin Traton- konsernin toinen euromerkki Scania. Ajolinja ajoi mallivuoden 2025 euroyhdistelmää tuoreeltaan Itävallassa.
Uudet sähköt ja digimittaristo

Uusi digimittaristo ja uudistunut 12” kosketusnäyttö. Tärkeimmät ja eniten käytetyt toiminnot ovat kuitenkin edelleen kojelaudan tai ratin kytkimissä.
Scanian päivityksessä ajotietokoneen valikkoihin ei ole piilotettu ajotoimintoja. Tärkeät asiat hoidetaan edelleen napeilla.