Laajempaa välitysaluetta

Sähköposti Tulosta PDF

Uutta vaihteistoa esiteltiin V8-moottoreiden yhteydessä Hämeenlinnan Scanialla.

Scania aloittaa Opticruise-vaihteistojen uusimisen. Ensimmäisenä Scaniaan tulee 3 300 newtonmetrin väännön salliva G33CM-ylivaihdeloota, joka tulee suosittuun 500 – 660 hevosvoimaluokkaan.
 

Paineantureita ei tarvita

Sähköposti Tulosta PDF

Maansiirtoauton renkaat ovat alttiina vaurioille. Kuvassa 5-akselinen TGS-MAN.

EEE Innovations on kehittänyt rengasseurannan CAN-väylätiedosta. Espoolaisyrityksen rengaspalvelu kertoo paineet ja kulutuspinnan alenemat, myös kovat iskut. Palvelu ei kata vielä perävaunuja.
 

"Kamerapeilejä en antaisi pois"

Sähköposti Tulosta PDF

Saarikalle Oy tuli Härmän näyttelyyn tuoreella Mersullaan. Näytillä oli toinenkin Kosken Autokuljetuksen ajossa oleva, Ri-Pe Transin Scania.

Vuoden yrittäjyyden jälkeen ilmajokelaisen omistajakuljettajan oli aika hankkia uusi auto. Se oli uusilla härpäkkeillä varusteltu Mercedes-Benz Actros 2653.
 

Kierrätystä, omaa tekoa

Sähköposti Tulosta PDF

Elokuussa ei ollut vielä kilpiä.

Mika Nukala on päällirakentanut kaksi R650-Scaniaa kustannustehokkaasti – itse. Ristimaa Customsin perusmaalaus antoi lopullisen näyttävyyden.
 

Keppiä, ei porkkanaa

Sähköposti Tulosta PDF


Tiestöön tuli vähän rahaa. Mutta muuten liikenne on enemmälti lypsykarjaa. Ohessa on budjettiesitys vuodelle 2021 ammattiliikenteen näkökulmasta.
 


Sivu 6 / 13
Lue uusimmasta numerosta

DUUNIA DUOLLA
Onko HCT-rekalla ajaminen helppoa kuin heinänteko vai onko se kuin ajokoiraa taluttaisi? Tästä käytiin kevyttä kenntäkeskustelua Iisalmessa.

BETONI KULKEE KOMEASTI
Kotkassa on yksi Suomen hienoimpia betoniautoja. Se on kolmannen sukupolven kuljetusyrittäjällä.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 10.05.2021 21:14 ]
feed-image Feed Entries