18 000 euroa lisävarusteita

Sähköposti Tulosta PDF

Koeajokissa oli kantavuutta 1 056 kiloa, vetopainoa 2 500 kiloa. Tavaratilan pituus on 306 senttiä.

Mercedes-Benz Vito 116CDI 4MATIC A3:n voi pumpata täyteen samoilla lisävarusteilla kuin henkilöautonkin. Perstaskussa ei voi silloin olla ohut kärpäslätkä.
 

Aleksi Kivimäki kiertää Suomea uudella Volvolla

Sähköposti Tulosta PDF

E&A Viitasalon Volvo FH500 Limetecin kokosivuaukeavalla korilla ja Moffett-ajoneuvotrukilla on rakennettu monipuolisiin massatavarakuljetuksiin. Esimerkiksi lattia on tehty kestämään paperirullien lastaukset.

Kuljettaja Kivimäki on osallistunut uuden ajokkinsa varusteluun. Tehokkuutta työntekoon tuo sopiva kalusto, mutta myös luontevat suhteet ajojärjestelyyn.
 

Uutta kuljettajalle, turvaa muille

Sähköposti Tulosta PDF

Ratin on muotoiltu uudelleen, jonka myötä keskiön ja kehän välinen etäisyys on kasvanut. Tämä parantaa näkyvyyttä uuteen mittaristoon.

Renault Trucks on tuonut raskaisiin ajokkeihinsa mukavuutta ja turvallisuutta lisääviä uudistuksia. Ajolinja maisteli niitä käytännössä.
 

Sähköauton akku voidaan korjata

Sähköposti Tulosta PDF

Yksittäinen vaihdettava akkukenno.

Akkukennojen keinotekoinen vanhentaminen. Lämmönsiirtotahnan levitys. Jännitteen tasapainotus. Akkujen korjaus vaatii pätevyyttä ja taitoa.
 

Tasaista äänetöntä menoa

Sähköposti Tulosta PDF

Käytettynä tuotu Iveco Eurocargo 80E on peruskunnostettu ja muunnettu Lielahden Autokeskuksessa Keuruulla sähkökäyttöiseksi.

Ajolinja otti selvää millainen retrofiksattu Iveco Eurocargo 80E on tien päällä.
 


Sivu 10 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 07.07.2025 09:06 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki