Sisu Works tienhoitoautojen mallisto laajenee

Sähköposti Tulosta PDF
 Sisu Polar mallistoon perustuvien tienhoitoautojen monikäyttöisyyttä lisää loppuvuodesta valmistukseen tuleva Sisu Works+ -mallisto.

Heti ajoon valmiin tienhoitoauton saa joko vaijerivaihtolavalaitteella tai koukkulaitteella.

Tienhoitoauton saa automatisoitujen Telligent ja PowerShift vaihtamisjärjestelmien lisäksi myös Fuller vaihteistolla.

Tienhoitoauton saa nyt myös Fuller vaihtoistolla. Tienhoitoauton saa nyt myös Fuller vaihtoistolla. Sisu Auton kehittämä tehtaalla valmiiksi asennettava tienhoitoauton hydrauliikka ja sen ohjausjärjestelmä on käytännössä valmiiksi testattu.

Uuden Polar malliston myötä myös moottorivalikoima on laajentunut. Sisu tienhoitoautoon on tarjolla Mercedes-Benz V6 tai V8 moottorit, joissa on voimaa tarpeen mukaan 480 - 600 hv.

Alustaratkaisuissa on tarjolla lukuisia ajotehtävän mukaisia vaihtoehtoja: matala U300 ja korkea C460 runkorakenne, 3, 4 tai 5 akselinen alusta sekä vedon katkaisulla varustettu vetävä teli tai täydellä kuormalla nostava nousuteli, jotka mahdollistavat 6x2, 6x4, 8x2, 8x4, 10x2 ja 10x4 vetotavat.
Ensimmäinen kolmiakselinen uuden sukupolven Sisu Works tienhoitoauto luovutettiin rovaniemeläiselle Erkki Ulkoniemelle (kesk.) Karjaalla syyskuussa. Heti ajoon valmis Sisu Works 6x2 on varustettu 550 hv V8 moottorilla ja Fuller vaihteistolla. Auton luovuttivat kuorma-automyyjä Raino Lipponen (oik.) ja markkinointipäällikkö Christoffer Weber.Ensimmäinen kolmiakselinen uuden sukupolven Sisu Works tienhoitoauto luovutettiin rovaniemeläiselle Erkki Ulkoniemelle (kesk.) Karjaalla syyskuussa. Heti ajoon valmis Sisu Works 6x2 on varustettu 550 hv V8 moottorilla ja Fuller vaihteistolla. Auton luovuttivat kuorma-automyyjä Raino Lipponen (oik.) ja markkinointipäällikkö Christoffer Weber.
Täydellisimmillään auton saa tehtaalta täysin valmiina. Hydrauliikka ja kaikki lisälaitteet lavoineen, auroineen ja alusterineen ovat kaikki valmiiksi asennettuina.

Katso Sisu tienhoitoauton tarkempi esittely seuraavasta, lokakuun 5. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä










 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

KAASU VAI DIESEL
Volvo järjesti mielenkiintoisen vertailun tuomalla kaksi lähes identtistä, 40 tonnin puoliperäyhdistelmää käytännön ajovertailuun.

TULEVAISUUDEN TUULET
Münchenin teknisen yliopiston vetämässä tutkimuksessa esiteltiin luonnos vuoden 2030 kuorma-autosta.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Ovi matkustajan puolelta oli kadonnut. Ryntäsin ulos. Porsche paloi pimeässä yössä yli kaksi metriä korkeilla liekeillä..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 14.12.2018 05:44 ]