Auto, tekniikka ja kuljetus 3/2020 sekä Ajolinja 4/2020 eivät ilmesty

Sähköposti Tulosta PDF

Valtiovallan toimenpiteet Koronaviruksen seurausten torjumiseksi ovat pysäyttäneet hyötyautojen myynnin lähes kokonaan, pakottaneet autokaupan laajoihin lomautuksiin, johtaneet kuljetusyrityksiä konkurssiaaltoon ja hiljentäneet tieliikenteen lähes puoleen.

Alan ammattilehtien, Auto, tekniikka ja kuljetuksen sekä Ajolinjan kohdalla ratkaisevan tärkeä tulolähde, alan ilmoitusmyynti, pysähtyi maaliskuun viimeisellä viikolla käytännössä kokonaan. Rahoituksen pysähtyessä kummankin lehden toimitukset on pakon edessä lomautettu. Töihin palataan heti, kun kuljetuselinkeino virkoaa valtiovallan toimenpitein Koronaviruksen jäljiltä.

Käytännössä tämä tarkoittaa, että Auto, tekniikka ja kuljetus 3/2020 sekä Ajolinja 4/2020 -lehtiä ei rahoituksen puuttuessa julkaista aikataulun mukaisesti. Tilaajille hyvitetään julkaisematta jääneet lehdet vastaavasti tilausajan umpeutumisen jälkeen.

B Yhtiöt Oy

Kustannus Oy Ajolinja

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

KIINAN KUORMA-AUTO- MARKKINAT
Premiumisointi, sähköistys ja autonominen ajo muokkaavat raskaiden kuorma-autojen- markkinoiden tulevaisuutta Kiinassa.

LISÄVALOT
Lisävalojen käyttö ja asennus ovat tarkasti säänneltyjä. Kokosimme yhteen pääkohdat.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Turha kuitenkaan edes odottaa, että pakettiauton kuljettaja olisi heilauttanut kättä kiitokseksi. Suomalainen kun ei osaa kiittää..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:

 


[ 29.09.2023 19:56 ]

Mainospalkki