Auto, tekniikka ja kuljetus 3/2020 sekä Ajolinja 4/2020 eivät ilmesty

Sähköposti Tulosta PDF

Valtiovallan toimenpiteet Koronaviruksen seurausten torjumiseksi ovat pysäyttäneet hyötyautojen myynnin lähes kokonaan, pakottaneet autokaupan laajoihin lomautuksiin, johtaneet kuljetusyrityksiä konkurssiaaltoon ja hiljentäneet tieliikenteen lähes puoleen.

Alan ammattilehtien, Auto, tekniikka ja kuljetuksen sekä Ajolinjan kohdalla ratkaisevan tärkeä tulolähde, alan ilmoitusmyynti, pysähtyi maaliskuun viimeisellä viikolla käytännössä kokonaan. Rahoituksen pysähtyessä kummankin lehden toimitukset on pakon edessä lomautettu. Töihin palataan heti, kun kuljetuselinkeino virkoaa valtiovallan toimenpitein Koronaviruksen jäljiltä.

Käytännössä tämä tarkoittaa, että Auto, tekniikka ja kuljetus 3/2020 sekä Ajolinja 4/2020 -lehtiä ei rahoituksen puuttuessa julkaista aikataulun mukaisesti. Tilaajille hyvitetään julkaisematta jääneet lehdet vastaavasti tilausajan umpeutumisen jälkeen.

B Yhtiöt Oy

Kustannus Oy Ajolinja

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

LEMPEÄ VALLANKUMOUS
Kävimme Malagassa, jossa DAF esitteli koko vuoden 2025 kuorma-automal- listonsa XG+:sta XB:hen.

UUSI NISSAN INTERSTAR
Uuden Intrerstarin maistiaiset Espanjan Pyreneiden testireiteillä on kiinnostanut autolehdistöä paljon. Auto, tekniikka ja kuljetuskin oli paikalla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Protestoin, sanoin että taksi-infossa ilmoitettiin hinnaksi 25 euroa. Taksikuljettaja solkkasi selityksen espanjaksi, jota en ymmärtänyt ja sitten mentiin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 07.12.2024 16:40 ]

Mainospalkki