SKAL ry:n puheenjohtaja Jani Ylälehto toi reilut puoli miljoona kilomeriä ajetun henkilöautonsa jarruremonttiin Riitamoille. Työn otti vastaan Tomi Riitamo. Pihtiputaalla Alvajärvellä asuva Ylälehto kertoo olleensa Riitamon rengas ja autohuollon asiakas jo usean vuoden.
Kun kuorma-autosta hajoaa korpitaipaleella rengas, apu voi olla lähempänä kuin kaukainen kallis huoltoauto. Riitamot auttavat nelostiellä kulkevia.
Aholan perinneautoprojektissa on pitäydytty 1980-luvun teemassa - peltiset, kumireunoin varustetut lokasuojat, Lampisen pystyputket ja hehkulankapolttimot äärivaloissa.
Marko Aholan Scania LBS 141:sen hytin takana on Custom Lampisen pystyputket, katolla Michelin- ukot ja torvet, puskurin alla lisävalot ja roiskeläpät. Siinä on 1980-luvun alun customointia parhaimmillaan.
Kuljetus A.Järvimäki rekrytoi kymmenen koulutettavaa jakeluautonkuljettajaksi nuppiauton rattiin.
Yhteiskunnan pääosin kustantamalla työvoimakoulutuksella moni kuljetusyritys hankkii nykyisin työvoimaa. Kouluttajana on usein alan jätti CAP Pro Academy.
Sulingon Scanialla nostaa 76-tonnisen rekan, Mitsu-Canterilla hakee sähköauton ahtaasta porttikongista.
Uusi nimi RedGo ja logo REDGO tarkoittaa, että punainen lähtee liikkeelle. Apuna on 250 suomalaisen hinausyrittäjän hinaus- ja tiepalveluajoneuvot. RedGo-hinausketjusta tuli Pohjolan hinausykkönen.
Lue uusimmasta numerosta HALVEMPI VAIHTOEHTO Renault tutulla Volvon tekniikalla vei edullisuudellaan voiton, kun Jarmo Kotisaari hankki ensimmäisen uuden puuautonsa, sillä ajetaan 200 000 km vuoteen.
KARJALATO CUSTOMS Osien metsästäminen leimasi Jukka Hanhi- suannon Scania-alustan rakentamista. Tuloksena oli näyttävä Scania R 143. Pääkirjoitukseen Tilaa lehti