Voittoja on tullut

Sähköposti Tulosta PDF

Pasi Moisio, FinMobilityn toimitusjohtaja, lobbaa Brysselissä Suomen maantieliikennettä.

Suomi on kärpänen EU-kartalla. Edunvalvontavoittoja on kuitenkin tullut, erityisesti rekkakaluston kokoa määritettäessä.
 

Pehmeästi ja vaivattomasti

Sähköposti Tulosta PDF

Suomen ammattiliikenteessä on yksi 25 P (Rane Logistics), muutama on tilausputkessa. Kuvan auto oli Scanian kiertueella.

Sähköisyys tuo jakelu-Scanian ajamisen helppoutta. Kuorman olemassaolo tuntuu lähinnä pitkänä rullausmatkana.
 

Ammattilaisuus suojaa onnettomuuksilta

Sähköposti Tulosta PDF

200-heppainen Skoda Superb TDI kulkee 244 km/h. Rekisterikilvenlukulaitteet kuuluvat nykyisin poliisiautovarustukseen.

Juuri ammattipätevyyden ja ajo-oikeuden saanut nainen joutuu pienimmällä todennäköisyydellä liikenneonnettomuuteen. Nuori ja hyvä sää tarkoittaa isoa riskiä.
 

Kyllä kestää!

Sähköposti Tulosta PDF

Muovilaatikot on tehty kestämään. (Kuvalähde: Modul-System).

Modul-Systemin lähtökohtana on laatu ja palvelu, mutta ei halpa hinta. Suurlujuusteräksiset kalusteet kestävät monen pakun iän.
 

Kookas kenttähuoltaja

Sähköposti Tulosta PDF

Baariluukun takana on öljynvaihtokelat.

Jokapyörävetoiset huoltoautot pääsevät pahempaankin paikkaan korjaamaan nyykähtäneet maansiirtokoneet. Nyt tarkastelussa on Volvo FMX 380 6x6 ja NEK Fixer.
 


Sivu 29 / 51
Lue uusimmasta numerosta

HÄRMÄN PUUAUTOKINGI
Power Truck Show:ssa oli yli 600 autoa, joista paras kotimainen oli Niclas Hautasen Volvo FH16 Aero 780 XXL Deluxe.

HAKUNA MATATA – EI
HUOLIA, EI ONGELMIA

Tenholassa haluttiin pysyä tutussa Vehon Raaseporin korjaamossa. Mutta merkki vaihtui, myös kärryssä ja nosturissa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 14.09.2025 05:04 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki