Mainospalkki

Peugeotin versio sähköpakusta

Sähköposti Tulosta PDF

Ulkoapäin e-Expertin paljastaa täyssähköiseksi vain kuljettajan oven etupuolella lokasuojassa oleva latausportti. Pösöksi auton tunnistaa heti maskin leijona-logosta.

Stellantiksella on monta brändiä ja samaa konseptia käytetään monen eri merkin alla. Nyt ajoimme Peugeotin leijonamerkillä varustettua e-Expert versiota ja siinä oli erikoistase, että umpipakettiautoon oli tehty jatko-ohjaamo.
 

Kestävät perävaunut länsinaapurista

Sähköposti Tulosta PDF

Hardox-teräs on läpikotaisin kovaa materiaalia. Tämä pidentää maansiirtolavan käyttöikää haastavimmissakin toimintaympäristöissä, tietää Kenneth Hellman.

Ruotsalainen päällirakentaja SLP käyttää vain SSAB:n teräslaatuja. Kysytyimpiä Suomen markkinoilla ovat maa-aineskuljetusten kasettiyhdistelmät.
 

Maailman ensimmäinen sähköinen hybridi-kilpakuorma-auto

Sähköposti Tulosta PDF

Copa Truck -sarja toimii eräänlaisena laboratoriona, jossa testataan uusia teknologioita äärimmäisissä olosuhteissa energiatehokkuuteen, turvallisuuteen, painon optimointiin ja hiilidioksidipäästöjen neutralointiin keskittyen. Copa Truck tarjoaa täydellisen mahdollisuuden viedä uudet materiaalit ja komponentit äärimmilleen.

Mission Zero -hankkeessa pyritään poistamaan hiilidioksidipäästöjä jatkuvalla innovaatiosarjalla. Copa Truck on kuin kehityslaboratorion rakentamista radalle.
 

Mukavan simppeli

Sähköposti Tulosta PDF

Uusi logo ja siisti kokonaisuus.

Dacian ensimmäinen hybridi, Jogger HYBRID 140 Extreme 7p, on mukavan yksinkertainen auto. Se soveltuu ammattiajoon tai perheautoksi kuskille, joka ei liiemmin kaipaa luksusta eikä kaikkein viimeisimpiä avustimia.
 

Akkuaskel pidemmälle, tehokkaammin

Sähköposti Tulosta PDF

Pehmeät linjat, pyöristetyt kulmat ja todella suuret ikkunat leimaavat eCitaron ulkokuvaa.

Mercedes-Benz busseilla on, kuten kaikilla isoilla eurooppalaisilla kilpailijoilla, vahvuutenaan monipuolinen valikoima turvallisuusvarusteita, ostajakohtaisia sisätilaratkaisuja, korimuutoksia, kuljettajan työmukavuuteen vaikuttavia tekijöitä ymv. kilpailussa kiinalaisia massatutotteita vastaan.
 

Hedin Automotiven kasvuloikat

Sähköposti Tulosta PDF

Hedin Automotiven toimitusjohtaja Mikko Mykrä uskoo, että yrityksen toiminta jatkaa kasvuaan Suomessa.

Ruotsalainen autokauppa rantautui Suomeen vuonna 2022, kun Hedin Automotive osti Veljekset Laakkosen ja Bavaria Laakkosen toiminnot. Yrityksen kasvustrategian toinen loikka tapahtuu tänä vuonna Delta Auton ostolla.
 

Sähköistymisen helpottaja

Sähköposti Tulosta PDF

Iveco Bus kertoo 23 % markkinaosuudellaan vuonna 2022 olevansa toiseksi suurin linja-autojen valmistaja Euroopassa. Ryhmäkuvassa Iveco Busin osin tai täysin sähkökäyttöiset mallit (vas.) Crossway, Streetway, eDaily ja E-Way.

Iveco Bus vahvistaa sähköbussien tarjontaansa, mutta lupaa diesel- ja kaasuajoneuvojen tarjonnan jatkuvan. Valmistaja laajenee ajoneuvojen valmistajasta liikenteen kokonaispalvelun tarjoajaksi. Ainutlaatuisessa E-Bench-laboratoriossa ajoneuvoja testataan luonnollisissa olosuhteissa nopeasti ja monipuolisesti.
 

Volvo täysillä kehitykseen

Sähköposti Tulosta PDF

Sähkökuorma-autossa on selvästi halvemmat käyttökustannukset, Magnus Björklund sanoo.

Magnus Björklund, olet pitkän taipaleen kuormaautomies, avaa vähän taustaasi.
 

Ford Trucks Tanskan valloitukseen

Sähköposti Tulosta PDF

Jesper Tuborg Nielsen (vasemmalla), Ford Trucksin Tanskan maajohtaja, Bahadir Koc, joka Ford Trucksissa vastaa Benelux- maista ja Skandinaviasta ja Allan Thalmar Andersen, HEJ Groupin toimitusjohtaja kuvattuna Ford F-Maxin Dannebrog-version edessä, joka oli esillä Transport 2023 -messuilla Herningissä.

Ford Trucks pyrkii nopeasti nousemaan merkittäväksi toimijaksi Tanskan kuorma-automarkkinoilla. Ensimmäiset F-Max-veturit on jo toimitettu tanskalaisille kuljetusyrityksille.
 

eActros 600 – Maailman ensi-ilta lokakuussa

Sähköposti Tulosta PDF

Mercedes-Benz Trucks esittelee aiemman eActros LongHaulin tuotantoversion suuressa maailman ensi-illassa 10.10.2023 uudella muotoilulla ja uudella nimellä eActros 600. Tyyppimerkintä 600 on johdettu akun kapasiteetista kilowattitunteina. Suuri akkukapasiteetti ja uusi, itse kehitetty erityisen tehokas sähkökäyttöinen voimalinja mahdollistavat veturille noin 500 kilometrin toimintamatkan ilman välilatausta.

Mercedes-Benz Trucksin pitkän matkan kuorma-auton maailman ensi-ilta on 10.10.2023. Sähkökäyttöisen sarjan virallinen mallimerkintä eActros 600.
 
Mercedes-Benzin tehtaat, Wörthissä, Mannheimissa, Gaggenaussa ja Kasselissa, valmistautuvat kuumeisesti sen sarjatuotantoon.
 


Sivu 6 / 80

Lue uusimmasta numerosta

TULEVAISUUDEN AIRUT
Renault Trucks pyrkii olemaan maantiekuljetusten sähköistämisen edelläkävijä. Testasimme mitkä ovat E-Techin vahvuudet ja missä löytyy vielä parannettavaa.

HYUNDAIN VETYHANKKEET
Monista päinvastaisista spekulaatioista huolimatta Hyundain vetyhankkeita ei olla lopettamassa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Mitä alempi nopeusrajoitus, sitä enemmän ylinopeuksia ja liikenneonnettomuuksia... Sitä enemmän sakottamalla parannettavaa liikenneturvaa, poliisimme ajattelutavan mukaan..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 


[ 15.10.2024 02:39 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki