
Uuden Dailyn keulan muoto tekee selvän pesäeron entiseen malliin. Kylkipeltien pokkauksia pyöristettiin ja helmoihin lisättiin koko auton kiertävä muovitus. Se on vakiona kaikissa umpimalleissa. Kaikki uudistukset eivät kuitenkaan vieneet Dailya parempaan suuntaan. Umpi- ja alle 3,5 t alustamallien sivupeilien kokoa pienennettiin paremman ilmanvastuksen ja polttoainetalouden saavuttamiseksi. Kuorma-autoksi rekisteröitävät alustamallit toimitetaan yhä entisillä norsunkorvilla.
Suurikokoisten pakettiautojen kummisetä Iveco Daily uudistui keula-ilmeltään ja ohjaamoltaan. Kyse ei ole pelkästä pintaremontista vaan myös akselivälejä ja tavaratiloja kasvatettiin. Konepuoli on päivitetty ja ajettavuutta parannettu uuden etuakseliston avuin. Parhaimmillaan umpikylki-Dailyn tavaratilaan sopii lähes 20 m3 kuormaa.