Mainospalkki

Veneilijöistä uusia lihavia rokotettavia Trafille

Sähköposti Tulosta PDF
1.8.2014 maistraatti on siirtänyt venerekisterin Liikenteen turvallisuusvirasto Trafille. Kokemukset tieliikenteen ja ilmailun hoidosta ennustavat Trafin keksivän kymmeniä uusia maksuja veneilijöiden lypsämiseksi. Klaus Bremer ennustaa Trafin uusia veneilymaksuja kolumnissaan seuraavassa Atk 7/14 lehdessä. Ilmestyy 10.9.
 

Nissanilla riittää yritystä

Sähköposti Tulosta PDF
Konehuoneessa on perinteisen diesel-koneen tilalla sähkömoottori.Konehuoneessa on perinteisen diesel-koneen tilalla sähkömoottori.
Sähköpakettiautot ovat Suomessa harvinaisia. Kohta sellaisen voi hankkia omakseen lähimmästä Nissan-liikkeestä.
Mihin se sitten kelpaa? Vastauksen kysymykseen saat seuraavasta 11.9. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä.
 

Iveco 2030 hämmentää

Sähköposti Tulosta PDF
Iveco uudisti Daily -mallistoaan tälle vuodelleIveco uudisti Daily -mallistoaan tälle vuodelle
Auto, tekniikka ja kuljetus kertoo 11.9. ilmestyvässä numerossaan Iveco Dailyn lähitulevaisuuden uutuuksista.
Samassa lehdessä julkistetaan kuva tulevaisuudesta.
Se saattaa olla vuosimallin 2030 Daily!
 

Mitä tapahtuu Fiatille Suomessa?

Sähköposti Tulosta PDF
Fiatin mallisto meni Suomessa uusiksi maahantuojaa myödenFiatin mallisto meni Suomessa uusiksi maahantuojaa myöden
Fiatin hyötyautomallistossa on nyt paljon uutta. Ja lisää uutta on tulossa.
Samaan aikaan merkin maahantuonnin uudelleenjärjestely on käynnissä.
Lue artikkeli Fiatin tulevaisuudesta 11.9.2014 ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetuksesta!
 

Ensimmäinen koeajo tehty: Mercedes-Benz Vito etuvetoisena

Sähköposti Tulosta PDF
Viton saa jatkossa etu-, taka- tai nelivetoisena. Siinä on ihmettelemistä Eemelilläkin!Viton saa jatkossa etu-, taka- tai nelivetoisena. Siinä on ihmettelemistä Eemelilläkin!
Auto, tekniikka ja kuljetus on ensimmäisenä suomalaisena lehtenä ajanut uutta etuvetoista Mercedes-Benz Vitoa.
Lehti ilmestyy 11.9. 2014. Raportti uudistuneesta Vitosta on yksi sen pääaiheista! Se kannattaa lukea!
 

Euro 6 uutta MAZ:lta

Sähköposti Tulosta PDF
kuva Dimitrj Gladkykuva Dimitrj Gladky
Minskin Automobiilitehdas eli tutummin MAZ esitteli 70-vuotisjuhlansa kunniaksi kaksi uutta, Mersun tekniikkaan perustuvaa esisarjan kuorma-autoa. Huomionarvoista autoissa oli se että niiden moottorit alittavat Euro 6 päästötason.
Lue lisää aiheesta seuraavasta 11.9. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä.
 

Ranskan uudistetut valttikortit: Renault Trafic ja Master

Sähköposti Tulosta PDF
Traficin muoto on uusi, mutta sukunäkö entiseen on selkeä.Traficin muoto on uusi, mutta sukunäkö entiseen on selkeä.
Renault Trafic uudistui perin juurin. Samassa hötäkässä isoveli master sai tuoretta tekniikkaa. Lue seuraavasta 11.9. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä millaiset ovat Renaultin valtit kovassa kilpailussa pakettiautoasiakkaista.
 

Mercedes-Benz C-sarjan Kombi uudistui

Sähköposti Tulosta PDF
C-sarjalaisen kokonaispituus on kasvanut peräti 10 senttimetrillä, josta 8 cm on tuotu akseliväliinC-sarjalaisen kokonaispituus on kasvanut peräti 10 senttimetrillä, josta 8 cm on tuotu akseliväliin
Mersun tuorein uutuus henkilöautopuolella on C-sarjan farmari. Se tarjoaa hiljattain uudistettua sedania paremmat tavaratilat ja suuremmat takaoviaukot.
Moottoripuolella houkuttelee perinteisen dieselin rinnalle tuotu hybriditekniikka.
Otimme ensimaistit uutuusmallista ja pohdimme sen soveltuvuutta ammattiautoilijalle.
Koeajoraportti on luettavissa seuraavasta 11.9. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehdestä (Atk. 7/14)
 

Euroopan Vuoden 2015 Kaupunkibussi

Sähköposti Tulosta PDF
altalt
MAN Lion´s City GL CNG "Capacity"
Euroopan Vuoden 2015 Kaupunkibussi

20 maan erikoistoimittajista koostuva Bus & Coach of the Year tuomaristo on valinnut 168 matkustajaa kuljettavan, 18,75 m pitkän MAN "Capacityn" Vuoden 2015 Kaupunkibussiksi. MAN "Capacity" valittiin viiden kilpailijan kesken suoritetussa vertailutestissä Sveitsin Luzernin kaupungin keskustalinjalla ja lentokenttäkokeissa. MAN "Capacityn" koeajoraportti seuraavassa Atk 7/14 lehdesä, joka ilmestyy 10.9.2014.

 

Kumpi on pihimpi?

Sähköposti Tulosta PDF

Kaksi Scaniaa ajoi 300 000 kilometriä vertailukelpoisissa oloissa 11 kuukauden aikana. Kuljetusyrityksen mukaan Euro6-koneinen kulutti 72000 kruunun edestä enemmän polttoainetta.

Ruotsalainen kuljetusyritys teki vajaan vuoden mittaisen vertailun Euro5 ja Euro6 kuormureiden kulutuksen välillä. Yrityksen mukaan Euro5 on taloudellisempi kuin Euro6. Scania tyrmää väitteen.
 


Sivu 43 / 83

Lue uusimmasta numerosta

FORDIN SÄHKÖISET UUTUUDET
Ford Pro tarjoaa nyt sähköistetyt versiot jokaisesta Transit-malliston pakettiautosta, kun täysin uusitun E-Transit Courierin tuotanto alkaa.

VUOSITUHANNEN SUURIN TILAUS
Scania ja Volvo ovat saaneet Ruotsin puolustusvoimilta 775:n kuorma-auton tilauksen..

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Kuljettaja joutuu keskittämään näkönsä värisevään sormenpäähän, että se osuu oikeaan pisteeseen näyttötaulussa..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 03.05.2025 13:30 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki