Hillityn hienosti tuunattu

Sähköposti Tulosta PDF

XXL-Volvo julkistettiin ensin Australiassa. Auton luovutti Mika Simolle Janne Pelttari.

Mika Simolla on Suomen ensimmäinen FH4-mallin XXL-Volvo.
 
Keravalainen omistajakuljettaja uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.
 

Koukkujen kuningas

Sähköposti Tulosta PDF

Kun Scanian kuutoskoneella päästään nyt 76-tonnisuuteen, ei ole pakko ottaa V8-legendaa.

Näyttävän Scania G540:sen varusteet ja tilbehöörit ovat automerkin omasta myyntivalikoimasta. Kiitos varustelusta menee Jyväskylään ja erityisesti Hämeenlinnaan.
 

Raskaan kaluston kuljettajaksi ilman koulutusta

Sähköposti Tulosta PDF


Suomi ottaa käyttöön ammattikuljettajan perustason ammattipätevyyden saamiseksi koulutusväylän rinnalle koemallin. Kun osaat riittävästi, menet vain teoriaa ja käytäntöä sisältävään kokeeseen. Ajolinja selvitti millainen koe on kyseessä.
 

Moduulituotantoa

Sähköposti Tulosta PDF

Ruotsalaisen puuauton tuntee kolmeakselisuudesta, alumiinivanteista ja kiinteästä nosturista.

Alucarilla on jokainen komponentti ja sen asennus mietitty loppuun asti. Puuautovarustaja tunnetaan näyttävästä alumiinista, mutta kyllä terästäkin saa. Alucar varustaa 360 puuautoa vuodessa.
 

Kahden MAN-auton miehet

Sähköposti Tulosta PDF

Hyvärisiä on kolme sukupolvea työelämässä. Mika, Saku, Reijo ja Jarmo Hyvärinen. Neljäs sukupolvi, Sakun poika Otto, vasta harjoittelee alaa. Keskellä on kuljettaja Emmi Vaikonpää.

Neljä sukupolvea Hyvärisiä. Neljästä puuautosta kaksi on MANnia. Eikä valinta ole kaduttanut. 
 


Sivu 49 / 54
Lue uusimmasta numerosta

MILJOONAN
EURON HINURI

Redgonpunaiset Sulingon raskashinurit on palkittu monissa rekkanäyttelyissä. Kun kalustoon ja ammattitaitoon on panostettu, hyvä maine kantaa ja keikkaa pukkaa.

LOSKA-AJOT
120 autokuntaa ajoi Riihimäeltä Hämeenlinnaan Vetkun syysajossa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 27.11.2025 17:01 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki