Mainospalkki

Hälytys korjaamolle

Sähköposti Tulosta PDF

Kuljetusliike Vuotilan yhdistelmä on ollut pilottikäyttäjänä Volvo Älykäs Rengaspalvelussa.

Rengaspainevahdit ovat tulossa pakolliseksi kuorma-autoihin. Volvolta sellaisen saa jo, jopa 34-metrisen yhdistelmän jokaiseen renkaaseen. Kuljetusyrittäjä voi halutessaan antaa Volvolle renkaiden kokonaisvastuun.
 

Yöparkit pullistuvat yli äyräiden

Sähköposti Tulosta PDF

Ventoniemen sorayhdistelmän kuljettaja Timo Sulin aikoi pitää ruokatauon Keimolan Itäisellä Nesteellä. Siihen ei ollut mitään mahdollisuutta, koska parkkialue oli täynnä ulkomaisia rekkoja. Niiden kuljettajat eivät käytä asemien maksullisia palveluja.

Etelä-Suomen taukopaikkaselvitykssä saatiin murheellinen tulos. Rekkaliikenne kasvaa, taukopaikkamäärä ei. Tilanne muuttuu koko ajan katastrofaalisemmaksi.
 

Halpaa Scanian ja Volvon osaa

Sähköposti Tulosta PDF

Varaosat on pakattu pääosin HD-Partsin paketteihin. Lasse Lindqvist haluaa pitää matalaa profiilia eikä halunnut isona kuviin.
 
Varaosatukkuri kertoo tekemisensä tarkoituksen: Alentaa loppukäyttäjän korjauskuluja.
 
Vantaalainen HD-Parts on tehnyt kuorma-autojen varaosien tukkukauppaa yli 40 vuotta. Toimitukset ovat keskittyneet valtaosin Scaniaan ja Volvoon.
 

Sähikäinen

Sähköposti Tulosta PDF

Ketjut nousevat vetopyörien päälle, vaikka Emmi Vaikonpäällä on elopainoa vain viitisenkymmentä kiloa.

19-vuotias Emmi sai unelmilleen pyörät ja lähti puukuormanhakuun. Ajolinja hyppäsi mukaan.
 

Ajolinja käräytti

Sähköposti Tulosta PDF

Suunniteltua kettukuljetusta käsiteltiin laajasti mediassa. Kuvissa Vasabladetin ja Yleisradion uutisointia.
 
2 500 siitoskettua piti viedä Kokkolasta Helsinki-Vantaan lentoasemalle liettualaisrekoilla. Kuljetus olisi ollut laitonta kabotaasia, koska autot tulivat Suomeen tyhjinä. Ajolinja antoi vinkin asiasta viranomaisille ja kuljetus kaatui kabotaasisääntöihin.
 
Lisää artikkeleita...


Sivu 48 / 49
Lue uusimmasta numerosta

UUDEN AJAN JUHLAMERSU
Jari Laurénin luotsattavana on 16 tähtikeulaa ja yli 30 vakituista kuljettajaa. Arjen pysäytti hetkeksi perhe- yrityksen 50-vuotisjuhlat.

SUURI KUIN SIMEON
550 kuljettajan Simeon on panostanut kuljettajien koulutukseen. Ajotavan seuranta on tuottanut tulosta niin kuljettajille kuin yrityksellekin.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 27.04.2025 20:44 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki