
Puuautoina Iveco ja MAN ovat harvinaisempia. Pihlajakankaalla niihin ollaan oltu erittäin tyytyväisiä.
Raakapuuta liki 100 vuotta kuljettanut kiteeläinen Pihlajakangas luottaa yksinkertaisiin ratkaisuihin. Kuljetusliike Pihlajakankaan luottomerkit ovat MAN ja Iveco. Automerkit ovat harvinaisia Suomen puunajossa, mutta tyytyväisiä ollaan.
Lue lisää... Kommentoi
Mursketta umpikaapeilla

50 tonnia kivimursketta lähdössä on Lapinlahdelta Paraisille kivivillan raaka-aineeksi. Tarkasti kuormatilan keskilinjalle kuormaten murske ei edes kosketa kuormatilan reunoja.
Karttulalaisen Kuljetusliike H. Vehviläisen uuden Scania-yhdistelmän salaisuus on liukas muovipohja, josta murskekuorma irtoaa helposti. Toiseen suuntaan viedään villaa. Päällirakenteet ovat LIPE-laatua.
Tehotuotantoa

6-akselinen paripyöräkärry. Yhdistelmän pituus oli yli 25.25 m, jonka kertoo Pitkä-kyltti.
I. Laurell tunnetaan kestävistä hakekoreistaan. Heidän hallissa valmistuu muutaman työntekijän voimin yllättävän paljon hakekoreja ja -kärryjä, jokunen sorapuolellekin. Tuotteilla on uskollinen käyttäjäkunta.
Marmoritiskin vaihtoehto

Onnin Auton toimitusjohtaja Joni Juvonen ja omaa tuotantoa olevat Premi-Parts-polttoainesäiliöt.
Onnin Auto on toiminut raskaiden varaosakaupassa 42 vuotta. Heidän päätuotteensa ovat voimansiirron ja moottorin osat. Kilpailu kiristyy, kun suuret eurooppalaiset varaosaketjut tulevat tänne. Tulevaisuuteen kurkotetaan varaosakonteilla, joista saa aina osan.
Hillityn hienosti tuunattu

XXL-Volvo julkistettiin ensin Australiassa. Auton luovutti Mika Simolle Janne Pelttari.
Mika Simolla on Suomen ensimmäinen FH4-mallin XXL-Volvo.