Hinnalla tuli, laadulla pysyi

Sähköposti Tulosta PDF

Puuautoina Iveco ja MAN ovat harvinaisempia. Pihlajakankaalla niihin ollaan oltu erittäin tyytyväisiä.

Raakapuuta liki 100 vuotta kuljettanut kiteeläinen Pihlajakangas luottaa yksinkertaisiin ratkaisuihin. Kuljetusliike Pihlajakankaan luottomerkit ovat MAN ja Iveco. Automerkit ovat harvinaisia Suomen puunajossa, mutta tyytyväisiä ollaan.
 

Mursketta umpikaapeilla

Sähköposti Tulosta PDF

50 tonnia kivimursketta lähdössä on Lapinlahdelta Paraisille kivivillan raaka-aineeksi. Tarkasti kuormatilan keskilinjalle kuormaten murske ei edes kosketa kuormatilan reunoja.

Karttulalaisen Kuljetusliike H. Vehviläisen uuden Scania-yhdistelmän salaisuus on liukas muovipohja, josta murskekuorma irtoaa helposti. Toiseen suuntaan viedään villaa. Päällirakenteet ovat LIPE-laatua.  
 

Tehotuotantoa

Sähköposti Tulosta PDF

6-akselinen paripyöräkärry. Yhdistelmän pituus oli yli 25.25 m, jonka kertoo Pitkä-kyltti.

I. Laurell tunnetaan kestävistä hakekoreistaan. Heidän hallissa valmistuu muutaman työntekijän voimin yllättävän paljon hakekoreja ja -kärryjä, jokunen sorapuolellekin. Tuotteilla on uskollinen käyttäjäkunta.
 

Marmoritiskin vaihtoehto

Sähköposti Tulosta PDF

Onnin Auton toimitusjohtaja Joni Juvonen ja omaa tuotantoa olevat Premi-Parts-polttoainesäiliöt.

Onnin Auto on toiminut raskaiden varaosakaupassa 42 vuotta. Heidän päätuotteensa ovat voimansiirron ja moottorin osat. Kilpailu kiristyy, kun suuret eurooppalaiset varaosaketjut tulevat tänne. Tulevaisuuteen kurkotetaan varaosakonteilla, joista saa aina osan.
 

Hillityn hienosti tuunattu

Sähköposti Tulosta PDF

XXL-Volvo julkistettiin ensin Australiassa. Auton luovutti Mika Simolle Janne Pelttari.

Mika Simolla on Suomen ensimmäinen FH4-mallin XXL-Volvo.
 
Keravalainen omistajakuljettaja uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.
 


Sivu 46 / 51
Lue uusimmasta numerosta

HÄRMÄN PUUAUTOKINGI
Power Truck Show:ssa oli yli 600 autoa, joista paras kotimainen oli Niclas Hautasen Volvo FH16 Aero 780 XXL Deluxe.

HAKUNA MATATA – EI
HUOLIA, EI ONGELMIA

Tenholassa haluttiin pysyä tutussa Vehon Raaseporin korjaamossa. Mutta merkki vaihtui, myös kärryssä ja nosturissa.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 16.09.2025 00:26 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki