
Kun Scanian kuutoskoneella päästään nyt 76-tonnisuuteen, ei ole pakko ottaa V8-legendaa.
Näyttävän Scania G540:sen varusteet ja tilbehöörit ovat automerkin omasta myyntivalikoimasta. Kiitos varustelusta menee Jyväskylään ja erityisesti Hämeenlinnaan.
Lue lisää... Kommentoi
Raskaan kaluston kuljettajaksi ilman koulutusta

Suomi ottaa käyttöön ammattikuljettajan perustason ammattipätevyyden saamiseksi koulutusväylän rinnalle koemallin. Kun osaat riittävästi, menet vain teoriaa ja käytäntöä sisältävään kokeeseen. Ajolinja selvitti millainen koe on kyseessä.
Moduulituotantoa

Ruotsalaisen puuauton tuntee kolmeakselisuudesta, alumiinivanteista ja kiinteästä nosturista.
Alucarilla on jokainen komponentti ja sen asennus mietitty loppuun asti. Puuautovarustaja tunnetaan näyttävästä alumiinista, mutta kyllä terästäkin saa. Alucar varustaa 360 puuautoa vuodessa.
Kahden MAN-auton miehet

Hyvärisiä on kolme sukupolvea työelämässä. Mika, Saku, Reijo ja Jarmo Hyvärinen. Neljäs sukupolvi, Sakun poika Otto, vasta harjoittelee alaa. Keskellä on kuljettaja Emmi Vaikonpää.
Neljä sukupolvea Hyvärisiä. Neljästä puuautosta kaksi on MANnia. Eikä valinta ole kaduttanut.
Ajolinjan kesänumero iskee voimalla kuljetusyrittäjän arkeen

Ajolinja ilmestyy heinäkuun alussa vahvalla sisällöllä. Autovarustelu päällirakenteineen ja perävaunuineen on vahvasti esillä.
Tarkkalan Kuljetus Riihimäeltä on vahva hakekuljetusten ammattilainen, joka laajentui juuri yritysostolla. Käytiin myös katsomassa Tarkkalan hovihankkijalla I. Laurellilla, miten hakekorit valmistuvat. Esillä on myös Tarkkalan alihankkijan MJM Kuljetuksen näyttävä hakeyhdistelmä.