Ford esitteli uuden Transit Courierin

Sähköposti Tulosta PDF
Transit Courierin lastausvolyymi ja lattiatila ovat kymmenen prosenttia suuremmat kuin kilpailijoillaTransit Courierin lastausvolyymi ja lattiatila ovat kymmenen prosenttia suuremmat kuin kilpailijoilla

Fordin hyötyajoneuvovalikoiman uusin jäsen on nimeltään Transit Courier.

Transit Courier esiteltiin tänään Birminghamin hyötyajoneuvonäyttelyssä, jossa on ensimmäistä kertaa esillä koko uuden sukupolven Transit-hyötyajoneuvomallisto.

Transit Courier on malliston pienikokoisin, mutta siinä on luokkansa paras kuormankantokyky ja uusimmat turvallisuusominaisuudet.
Transit Courier tulee myyntiin keväällä 2014. Mallistoon tulee vielä tilava korkeakattoinen versio Transit Customista.

Transit Courier on rakennettu Fordin globaalille B-segmentin alustalle. Sen tavaratilan tilavuus on
2,3 m3 (SAE) ja kokonaispituus 4,16 metriä.
Tavaratilaan mahtuva kuorman maksimipituus on lattiatasolla 1,62 metriä.
Valinnaisvarusteisiin kuuluu taittuva verkkoväliseinä ja taitettava matkustajan istuin, jolloin auton
kuormatilan pituus on 2,59 mertriä

Tilavuutensa ja 660 kg:n maksimikantavuuden ansiosta Transit Courierilla voi kuljettaa jopa eurolavoja. Kombi-mallin takaistuimet voidaan taittaa 60/40-jaolla.

Transit Courierin saa sekä diesel- että bensiinimoottorilla. Kaikissa malleissa on polttoainetta säästävä Auto-Start-Stop-toiminto.
Vaihtoehtoina on 75-hevosvoimainen 1.5 litran tai 95-hevosvoimainen 1.6 litran Duratorq TDCi -dieselmoottori tai 100-hevosvoimainen 1.0 litran EcoBoost-bensiinimoottori.

Hintatiedot julkistetaan myöhemmin
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

VIRTAVIIVAISTETTU
Renault Master on luonut nahkansa. Suora- viivaisemmalla ulkonäöllä varustettu Master oli koeajossa terävällä 180 hevosvoiman moottorilla.

VETYVETURI
Iveco, FPT Industrial ja Nikola julkistivat Nikola TRE:n, ensimmäisen kuorma-auton, joka syntyi CNH Industrialin ja Nikolan yhteístyönä.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Sähköauto on kehityksen välivaihe. Päätepiste on vetyauto! Näin minulle sanottiin jo noin 15 vuotta sitten Berliinissä Daimlerin tulevaisuustutkimuksessa..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 25.01.2020 05:31 ]