Mursketta umpikaapeilla

Sähköposti Tulosta PDF

50 tonnia kivimursketta lähdössä on Lapinlahdelta Paraisille kivivillan raaka-aineeksi. Tarkasti kuormatilan keskilinjalle kuormaten murske ei edes kosketa kuormatilan reunoja.

Karttulalaisen Kuljetusliike H. Vehviläisen uuden Scania-yhdistelmän salaisuus on liukas muovipohja, josta murskekuorma irtoaa helposti. Toiseen suuntaan viedään villaa. Päällirakenteet ovat LIPE-laatua.  
 

Tehotuotantoa

Sähköposti Tulosta PDF

6-akselinen paripyöräkärry. Yhdistelmän pituus oli yli 25.25 m, jonka kertoo Pitkä-kyltti.

I. Laurell tunnetaan kestävistä hakekoreistaan. Heidän hallissa valmistuu muutaman työntekijän voimin yllättävän paljon hakekoreja ja -kärryjä, jokunen sorapuolellekin. Tuotteilla on uskollinen käyttäjäkunta.
 

Marmoritiskin vaihtoehto

Sähköposti Tulosta PDF

Onnin Auton toimitusjohtaja Joni Juvonen ja omaa tuotantoa olevat Premi-Parts-polttoainesäiliöt.

Onnin Auto on toiminut raskaiden varaosakaupassa 42 vuotta. Heidän päätuotteensa ovat voimansiirron ja moottorin osat. Kilpailu kiristyy, kun suuret eurooppalaiset varaosaketjut tulevat tänne. Tulevaisuuteen kurkotetaan varaosakonteilla, joista saa aina osan.
 

Hillityn hienosti tuunattu

Sähköposti Tulosta PDF

XXL-Volvo julkistettiin ensin Australiassa. Auton luovutti Mika Simolle Janne Pelttari.

Mika Simolla on Suomen ensimmäinen FH4-mallin XXL-Volvo.
 
Keravalainen omistajakuljettaja uusi nestekonttiveturinsa ja sai 110 senttiä leveän vuoteen.
 

Koukkujen kuningas

Sähköposti Tulosta PDF

Kun Scanian kuutoskoneella päästään nyt 76-tonnisuuteen, ei ole pakko ottaa V8-legendaa.

Näyttävän Scania G540:sen varusteet ja tilbehöörit ovat automerkin omasta myyntivalikoimasta. Kiitos varustelusta menee Jyväskylään ja erityisesti Hämeenlinnaan.
 


Sivu 45 / 50
Lue uusimmasta numerosta

MAKKARARAHTARI
Salomaan suvuissa on autoiltu pian 90 vuotta. 74-vuotias Ilpo Salomaa kertoo, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut ja millaista on makkara-autoilu nykyään.

JANGERIN VOLVO FH16
Jesse Jangerin ensimmäinen vakioajokki on uusi kaasu-Volvo. Se on lähes 200 heppaa tehottomampi kuin Kuljetus Jangerin FH16-700.

Pääkirjoitukseen
Tilaa lehti



Yhteistyössä


[ 01.07.2025 02:08 ]
feed-image Feed Entries

Mainospalkki