Auto, tekniikka ja kuljetus

Monipuolinen osaaja

Sähköposti Tulosta PDF

Taittuva JOAB-koukkulaite. HMF:n 27,9 tonnimetrin nosturi on ohjaamon takana.

Mercedes Benz Actros lähenee jo ”miehen ikää”. Auto ensiesiteltiin vuonna 1996. Sen jälkeen päivityksiä on tullut jo neljä. Vuodet ovat tuoneet sille uusia sovellutuksia ja laaja-alaisia käyttökokemuksia. Tarkoituksenmukaisesti suunnitellulla varustevalinnalla nykymallinen Actros tarjoaa laajaa, hyvin toimivaa ja tehokasta toimintaa.
 

Ratkaisuja ja vastauksia hyötyajoneuvoteollisuuden megatrendeihin

Sähköposti Tulosta PDF

Innovaatioajoneuvot osoittavat, kuinka ZF:n yhdistetyt kuorma-auto- ja eTrailer-teknologiat vastaavat hyötyajoneuvoteollisuuden suuriin haasteisiin. Erityisen jännittäviä ZF:n innovaatioajoneuvoista tekee se, että niiden teknologiat toimivat jo nyt ja ovat pian saatavilla tieverkolle. Kaikkien segmenttien sähköistäminen: ZF tarjoaa sähköisiä liikkumisratkaisuja autoihin, hyötyajoneuvoihin, teollisuusratkaisuihin, rakennuskoneisiin ja mikroliikkuvuuteen.

ZF:n uusimmat innovaatioajoneuvot kertovat matkan alusta loppuun asti vertaansa vailla olevista turvallisuus- ja tehokkuuseduista, jotka liittyvät valmistajan tärkeimpien kuorma-auto- ja perävaunutekniikoiden yhdistämiseen ja integrointiin. Erityisen jännittäviä ZF:n innovaatioajoneuvoista tekee se, että niiden teknologiat toimivat jo nyt ja ovat jo pian käyttäjien saatavilla.
 

Peugeotin versio sähköpakusta

Sähköposti Tulosta PDF

Ulkoapäin e-Expertin paljastaa täyssähköiseksi vain kuljettajan oven etupuolella lokasuojassa oleva latausportti. Pösöksi auton tunnistaa heti maskin leijona-logosta.

Stellantiksella on monta brändiä ja samaa konseptia käytetään monen eri merkin alla. Nyt ajoimme Peugeotin leijonamerkillä varustettua e-Expert versiota ja siinä oli erikoistase, että umpipakettiautoon oli tehty jatko-ohjaamo.
 

Mercedes-Benz pakettiautokiertue alkoi

Sähköposti Tulosta PDF


Mercedes-Benz paketti- ja tila-automallisto aloittaa 11.3. koko maanlaajuisen kiertueen Espoon Lommilasta.

Kiertue päättyy 26.4. Seinäjoelle.

Kiertue pysähtyy kaiken kaikkiaan 31 toimipisteessä ympäri Suomen.

koeajettavana on kaikkiaan 8 eri mallia:

Mercedes-Benz Citan tila-auto

Mercedes-Benz Citan Mixto

Mercedes-Benz Viano 4Matic

Mercedes-Benz Vito Trend

Mercedes-Benz Vito V6

Mercedes-Benz Vito 4x4

Mercedes-Benz Sprinter 4x4

Mercedes-Benz Sprinter Fokor

 

Kestävät perävaunut länsinaapurista

Sähköposti Tulosta PDF

Hardox-teräs on läpikotaisin kovaa materiaalia. Tämä pidentää maansiirtolavan käyttöikää haastavimmissakin toimintaympäristöissä, tietää Kenneth Hellman.

Ruotsalainen päällirakentaja SLP käyttää vain SSAB:n teräslaatuja. Kysytyimpiä Suomen markkinoilla ovat maa-aineskuljetusten kasettiyhdistelmät.
 


Sivu 56 / 168

Lue uusimmasta numerosta

FUSO CANTER
JA eCANTER

Canter on kieltämättä ketterä kokoisekseen. Sillä onnistuu kaupungin keskustassakin pyörittely, peruutuskameran puuttumisesta huolimatta.

CAETANON VETYBUSSIT
Tulevan kesän aikana on tarkoitus aloittaa Jyväs- kylässä kaupunkiliikenne Caetanon vetybusseilla.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen


 


 

 
"Eivät nämä kuuliaiset "ei-koskaan-ylinopeutta" ajavat edes ymmärrä, mitä heidän takanaan tapahtuu. Tuskin koskaan edes vilkaisevat taustapeiliin..."  
Lue lisää >>



Yhteistyössä:

 

[ 12.09.2025 00:26 ]
feed-image Feed Entries