Klassista kulmikkuutta

Sähköposti Tulosta PDF

 Joidenkin jo epäiltyä, että G-Sarjan tuotanto olisi loppumassa, Mercedes-Benz tekikin päinvastaisen päätöksen uudistamalla mallin, ja vielä hyvällä maulla. G-Sarja on sen verran ikoninen äijäauto, että sen uudistaminen on varmasti ollut vastuullinen tehtävä.

 Mercedes on onnistunut tehtävässä hienosti, sillä uusi G-Sarja yhdistelee juuri sopivassa suhteessa uusinta teknologiaa ja klassista tyyliä. Testasimme mikä 2019 vuosimallin G500 WLTP:ssä on uutta ja mikä ennallaan. Muun muassa kylkien vankat kolhusuojalistat, takaoveen sijoitettu varapyörä ja korostetut vilkkujen kotelot on säilytetty. Näiden lisäksi ovien alkuperäinen sulkemisääni, näkyvät ovien saranat ja alkuperäiset ovenkahvat tuovat tyylikästä kontrastia ja antavat aidon G-sarjan kädenpuristuksen. Kaikki muu onkin sitten modernia tekniikkaa, esimerkiksi etujousitusta on muutettu, ja koria levennetty. Selvitä tekniset yksityiskohdat Auto, tekniikka ja kuljetus lehden 21.12 ilmestyvästä numerosta!

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

VIRTAVIIVAISTETTU
Renault Master on luonut nahkansa. Suora- viivaisemmalla ulkonäöllä varustettu Master oli koeajossa terävällä 180 hevosvoiman moottorilla.

VETYVETURI
Iveco, FPT Industrial ja Nikola julkistivat Nikola TRE:n, ensimmäisen kuorma-auton, joka syntyi CNH Industrialin ja Nikolan yhteístyönä.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Sähköauto on kehityksen välivaihe. Päätepiste on vetyauto! Näin minulle sanottiin jo noin 15 vuotta sitten Berliinissä Daimlerin tulevaisuustutkimuksessa..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 29.01.2020 11:48 ]