Koeajettua: Iveco Daily Euro 6

Sähköposti Tulosta PDF


Iveco Daily saa Euro 6 -päivityksessä uuden keulailmeen ja peruskoneen. Samalla automaattivaihteiston tarjontaa laajennetaan. Lisäksi päivitetään sisustan väriteemoja ja esitellään valmistajan pakettiautoja varten räätälöimät liitettävyyspalvelut.

Daily Euro 6 -mallisto eroaa ulkoisesti nykyisestä mallista käytännössä vain etusäleikön ja moottorin teholuokan paljastavan numeroyhdistelmän osalta.

Matkustamon puolella vaihdetaan istuimien verhoilumateriaaleja. Lisävarusteiden puolelle tuodaan nahkapäällysteinen ohjauspyörä ja kangasverhoillut niskatuet. Automaattivaihteistolla varustettavat mallit saavat uuden kaksivärisen kojelaudan.

Rahtitilassa vaihdetaan hehkulankapolttimoiden varassa oleva valaistus kirkkaampaan LED-valaistukseen.
Kantavuudet ovat entisellään. Mallista riippuen 3,3 – 7,2 tonnin välillä.

Alustamallien puolelle tuodaan uutena vaihtoehtona 5100 mm pituinen akselivälivaihtoehto. Se mahdollistaa 6500 mm pituisen päällerakenteen käytön.

Ivecon mukaan nyt on tärkeintä saattaa moottoritekniikka loppuvuodesta voimaan astuvalle Euro 6 -päästötasolle sekä tuoda kehittyneet liitettävyyspalvelut pakettiautoasiakkaiden saataville.

Lisää aiheesta Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden tuoreessa numerossa (Atk 5/2016)
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

VOIMALINJAT VERTAILUSSA
Vuoden 2020 kansain- väliseksi pakettiautoksi valitut Ford Transit Customin hybridimallit laitettiin Norjassa testiin dieselversion kanssa.

VIITASEN SORAJUNAT
Olemme seuranneet aitiopaikalta kahden ruotsalaisen ja yhden karjaalaisen vaiheita soran ajossa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Vastaantulevassa autossa pistävän valkoiset valot sokaisevat. Tiedätkö että ne aiheuttavat toimintahäiriön näkösoluille silmissäsi..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 07.07.2020 16:32 ]