Mainospalkki

Koeajettua: Iveco Daily Euro 6

Sähköposti Tulosta PDF


Iveco Daily saa Euro 6 -päivityksessä uuden keulailmeen ja peruskoneen. Samalla automaattivaihteiston tarjontaa laajennetaan. Lisäksi päivitetään sisustan väriteemoja ja esitellään valmistajan pakettiautoja varten räätälöimät liitettävyyspalvelut.

Daily Euro 6 -mallisto eroaa ulkoisesti nykyisestä mallista käytännössä vain etusäleikön ja moottorin teholuokan paljastavan numeroyhdistelmän osalta.

Matkustamon puolella vaihdetaan istuimien verhoilumateriaaleja. Lisävarusteiden puolelle tuodaan nahkapäällysteinen ohjauspyörä ja kangasverhoillut niskatuet. Automaattivaihteistolla varustettavat mallit saavat uuden kaksivärisen kojelaudan.

Rahtitilassa vaihdetaan hehkulankapolttimoiden varassa oleva valaistus kirkkaampaan LED-valaistukseen.
Kantavuudet ovat entisellään. Mallista riippuen 3,3 – 7,2 tonnin välillä.

Alustamallien puolelle tuodaan uutena vaihtoehtona 5100 mm pituinen akselivälivaihtoehto. Se mahdollistaa 6500 mm pituisen päällerakenteen käytön.

Ivecon mukaan nyt on tärkeintä saattaa moottoritekniikka loppuvuodesta voimaan astuvalle Euro 6 -päästötasolle sekä tuoda kehittyneet liitettävyyspalvelut pakettiautoasiakkaiden saataville.

Lisää aiheesta Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden tuoreessa numerossa (Atk 5/2016)
 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

MAASTOPETO
Ford on tehnyt Rangeristaan maastokykyisemmän, tehokkaamman ja isokokoisemman version, Raptorin. Testasimme sitä Suomen metsissä.

VUODEN MATKABUSSI
Vuoden 2020 matkabussin vertailutestiin Romanian Sibiu:ssa osallistui tällä kertaa yhteensä viisi linja-autoa.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Nopeusvalvontakameroiden, "peltipoliisien" salamavalot ovat liikenneturvallisuutta murhaavia pimeällä..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 13.12.2019 06:20 ]