
Suurimmat muutokset kohdistuvat auton koriin, joka on nyt linjoiltaan entistä menevämmän näköinen.
Kylkilinjaa on madallettu, takapään ja keulan ilmettä yksinkertaistettu.
Jatkossa E-sarjalle tunnusomaisena piirtenä olleet erilliset ajovaloumpiot ovat yhtenäiset.
Vakio- ja Elegance-varustetasossa käytetään kolmilamellista säleikköä. Avantgarde-varustetasossa autoissa puolestaan on tähtitunnuksella varustettu etusäleikkö. Etupuskuria on yksinkertaistettu, ja se ei enää sisällä mitään valotoimintoja.

Päivitettyä tekniikkaa
Tekniikkapuolen uudistukset rajoittuvat pääosin jo olemassa olevan moottoriperheen päivittämiseen vastaamaan nykyistä pienikulutuksisten moottorien kysyntää.

Taksiautoilijoita kiinnostava valikoima koostuu kuudesta eritehoisesta dieselmoottorista. Kiinnostavimmat vaihtoehdot löytyvät dieselmalliston alkupäästä.
E 200 CDI, E 220 CDI sekä E 250 CDI moottorien kulutuksen luvataan jäävän 4,7–4,9 litraan. Vaihteistopuolelta valittavana on joko kuusi-vaihteinen käsivalintavaihteisto tai 7G-Tronic Plus –automaattivaihteisto.

Auton virallinen ensiesittely tapahtuu tammikuussa Detroitin autonäyttelyssä. Taksitolpille uusi versio ehtii aikaisintaan ensi kevääksi.
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä