Mainospalkki

Käytettyjen kaupan nuolenkärki

Sähköposti Tulosta PDF


Volvo Trucks tuo käytettyjen kuorma-autojen Arrow Truck Sales-myyntikonseptin Eurooppaan. Pohjoisamerikkalaisen Volvo Group Holding North American tytäryhtiö Arrow Truck Sales, Inc. on perustettu vuonna 1950, ja se on kasvanut Pohjois-Amerikan johtavaksi keskiraskaiden ja raskaiden kuorma-autojen myyntikanavaksi.

Kysyimme Arrowin tulevalta osto- ja myyntijohtaja Mikko Nevalalta, kuinka konkreettisesti tämä muutos tulee Suomen kuorma-autokauppaan vaikuttamaan. Käytettyjen kuorma-autojen markkinat ovat siirtyneet vahvasti verkkoon. Verkkomarkkinointi ja verkkokauppa ovat alueita, joita Arrow konsepti tulee kehittämään. Arrow Trucks tulee olemaan monimerkkitoimija, jonka toiminta ei siis rajoitu vain Volvoon, vaan yritys tulee ostamaan ja myymään kaiken merkkisiä kuorma-autoja.



Suomessa tapahtuu lähiaikoina muutoksia kuorma-autojen mittamääräyksissä. Suurempaa buumia amerikkalaistyylisten pitkäkeulanuppien tuomisessa Suomeen tai Eurooppaan ei Nevalan mukaan ole kuitenkaan ainakaan vielä nähtävissä.

- Amerikasta tuomme lähinnä vain myyntikonseptin ja toimintatapoja, ei niinkään rautaa. Uutta on muun muassa käyttäjäystävällinen ja nopea nettisivu, jolla autoja etsitään ja vertaillaan, Nevala kertoo.

Nevala voi suositella kuorma-auton ostoa Berliinin Arrow -toimipisteestä, sillä valikoima siellä tulee olemaan hyvä, sekä autot usein vähemmän rankoissa olosuhteissa käytettyjä. Valinta ja ostotapahtuma paikan päällä tai internetissä tullaan tekemään asiakkaalle mahdollisimman mukavaksi ja helpoksi. Nevalan mukaan asiakaspalvelua tullaan tarjoamaan hyvin monilla kielillä ja palveluasenne sekä lähestyttävyys sekä ihmisinä että organisaationa tulee olemaan tavoitteena. Lue haastattelu kokonaisuudessaan uudesta Auto, tekniikka ja kuljetus lehden numerosta 4/18!

 

Lisää kommentti

Pysy otsikon asiassa
ÄLÄ HUUDA! eli käytä isoja kirjaimia
Noudata Suomen lakia ja hyviä tapoja
Jokainen vastaa itse kirjoituksestaan, myös lain edessä


Turvakoodi
Päivitä


Lue uusimmasta numerosta

DELETE SKIPUP
Trailer Innovation 2019 -kilpailun päällirakenne- sarjassa toiseksi yltänyt suomalaiskeksintö perustuu oivallukseen.

FORD TRUCKS F-MAX
Ford Trucks tavoittelee uuden F-Maxinsa myötä väkevästi nousua paikallisesta pelurista kansainväliseksi toimijaksi. Strategia vaikuttaa huolella laaditulta.

Sisällysluetteloon
Pääkirjoitukseen

 


 

 
"Itsekin vaihdoin alle kitkarenkaat jo vuonna 1982. Ei ole sen jälkeen nastarenkaita omassa autossa ollut. Eikä ongelmia talviajossa..."  
Lue lisää >>


Yhteistyössä:



[ 16.11.2018 16:27 ]